Szingapur

Na, megerkeztem ugyessen Szingapurba, es ki lehetett (kellett) szallni a gepbol. Van ingyen internet, nagy piros pont! Amugy is amit lattam eddig, az nagyon szimpatikus, ugy latszik ide nem ert el a valsag, majd toltok fel fotokat. Lehet hogy egyszer meg elnezek ide. Egy kicsit mondjuk szokatlan 22 ora jeghideg szaraz legkondi utan az egyenlitoi 100 fok a 200%-os paratartalommal :) Meg az sem segit sokat, hogy utoljara szombat reggel 8-kor voltam agyban, dehat mindenkinek viselnie kell a maga keresztjet! :))
Kar, hogy nem tudok fotot feltolteni, nagyon szep itt, meg az uton is sok szepet fotoztam. A gep fantasztikus, nagyon kenyelmes, es ha egy hetig neznem a filmeket es sorozatokat, akkor sem ernek a vegere, ugyhogy nem is unatkoztam. Raadasul meg aludni is tudtam. Pontosabban az elmult olyan 10 orat az ebrenlet eppenhogy hataran toltottem, neha ezen az oldalon, neha a masikon...
De megyek is tovabb, mert kell lassan visszaszallni a gepbe, irany Sydney!
Mindenkit puszilok inet, Szingapurbol!

3 megjegyzés:

  1. Jól van, Mikike! Nagyon ügyesen jelentkezel, jól van! :-)
    puszi

    VálaszTörlés
  2. Kedves Keresztpapa!
    kösz még1x a zsidóaranyat. ne felejts el reggelente vezekelni a bűneidért, nem lehet mindenki bűntelen, mint én. Ha valaki, akkor én tudom, hogy csak 1 valami teszi az embert boldoggá: CS.Ö.CS. megyek, üvöltök 1-2 órát még!

    VálaszTörlés
  3. Kedves keresztlányom! Természetesen a reggeli vezeklést nem hagyom ki soha, bár bűn nélkül élek. Az aranyat meg egyelőre ne rakd a nyakadba, mert amint megtanulsz járni beleakadsz, és orra buksz, ami miatt apu és anyu biztosan nagyon mérgesek lesznek a Keresztpapára! Inkább add el, és vegyél valami finomat belőle a Zuzu Bt-ben.
    Ja, és mondd meg apunak, hogy ne legyen ideges, hanem térjen vissza a Zen üdvözítő nyugalmába, mint ahogy Fletókáék eskövőjén tette, ügyessen!

    VálaszTörlés