Szörfös

Petivel átugrottunk Maroubrára - ő a boogie boardjával, én a deszkámmal. Most csináltunk fotókat is, amiket megtekinthettek itt. A probléma először ott jelentkezett, amikor észrevettem, hogy a hullámok nagyobbak a múltkoriaknál is (amikor a leash-em elszakadt), és megint megtapasztaltam, hogy a kijutás talán most egyáltalán nem fog menni.
Aztán végül is sikerült - bár lehet, hogy jobban jártam volna, ha nem sikerül. A végeredmény: Egy kuma kanyi hullámot nem kaptam el 2,5 óra szörfözés (próbálkozás) alatt!!! Azaz egyet elkaptam, de annyira félelmetes volt, hogy leugrottam róla induláskor :))) Hiába a sok év műugrás, úgy látszik 2m egy hullámnál nekem még túl sok :(( Próbálkoztam szorgalmasan, de nem igazán ment. A lineup-on csücsülve láttam egy 3 méteres hullámot is!! Ekkorát még sose láttam a lineup-ról. Nagyon durván néz ki egy ilyen onnét. Kb. 50m-re ment el tőlem, de jól beszartam így is. Na mindegy, a sok próbálkozásnak meg is lett az eredménye: megint betörtem az orrát a deszkának. Nem tudom hányadik alkalommal, de egy biztos, most törtem életemben saját deszkát!!! JUHUUUU!!!! :))
Elég nagy erővel vághatta oda a hullám, mert a keresztirányú repedés is erősebb lett kicsit :S Ezt már jóval nehezebb lesz megjavítani. Na mindegy, menni fog, ügyes gyerök vagyok e!
Úgyhogy ma megnéztem vagy 20 szörf-javítós videót a youtube-on, hogy megjavíthassam magam - arra nyilván nincs keret hogy megcsináltassam, meg igazából mindig is imádtam a technika órákat! :)

A legviccesebb jelenet azonban nem a vízben zajlott, hanem a levegőben. Apák napja volt épp ugyanis aznap, úgyhogy -gondolom a város- felíratta az égre, hogy "Hívd fel anyut is!" Hát nem ééééédes! :) Fel is hívtam anyut :)
Na ennyit erről mára, pááááá!
Bónusz kép a végére :)

2 megjegyzés:

  1. Háttöööö, igen jó az uccsó kép... A tartásodon még van mit csiszolni hogy menő szörfös légy, az arc már okés... :)

    VálaszTörlés
  2. Na végre előkerültek a kommentelő pajtik is! :)

    VálaszTörlés