Bali - nyolcadik (?) nap - Kuta

Hát igazán csodálatosan jókedvem van ma (9-dik nap)!

Az egész tegap kezdődött (8-dik nap): Voltam szörfözni 2-szer vagy 3-szor, de a délelőttiek nem voltak valami jók. Aztán kimentem naplementében is, de szintén nagyon bezárós volt az egész part, úgyhogy csüggedtem kicsit (amúgy se volt jó az egész nap, Felkai Petiéket nem értem el, meg a svédeket sem, a szörf se ment jól). Na szóval zártak be a hullámok, de szép üregesen, úgyhogy egyszer aztán mégiscsak benéztem, lesz, ami lesz alapon, és észrevettem, hogyha rámzár a hullám, akkor sem halok meg. Kezdtem fáradni kicsit ugyan, de eldöntöttem hogy most, vagy soha, csövezni kell. Úgyhogy szépen akkurátusan belementem minden olyan hullámba, amiről láttam hogy az orrom előtt zár be, és próbáltam bebújni. És aztá néhány próbálkozás után sikerült is, igaz csak úgy 2-3 tizedmásodpercre, de láttam belülről a csövet!!!!!!

JUHUUUUUUUUUUU!!! Ez volt az egyetlen terv,amit kitűztem magam elé a 7 hónap utazásra. Nem tudom, hogy mennyire számít ez érvényesnek, hiszen ki nem tudtam jönni a csőből, de leszarom, mert éreztem a fejemen, ahogy csapkod a víz, láttam a csövet belülről, innentől kezdve mindenki bekaphassa!!! :-D Ja és persze mindezt naplementében. Eszetlen nyugis látvány naplementében, 30 fokos (!!) vízben nézni, ahogy evezésnél a kezem belemerül az olajosan síma lilásan tükröződő vízbe. Na ezért érdemes idejönni. Még egyszer sem fáztam. És persze nem is fogok.

Kb így néz ki a beach:

Utána találkoztam Felkai Petivel, aki itt tanul egyetemen indonézül (és még ösztöndíjat is kap érte!!! :D ) meg LucaJanóval, akik utazgatnak keresztbe-kasul Ázsián egy évig. Ők nagyon vágják az itteni szitut, úgyhogy gyorsan el is mentünk egy brazil étterembe, ahol ettem igazi brazil kaját. Egy tál babot, mellé egy tányér zöldséget meg húst, meg fűrészport. Na mindegy, jót ettünk, jót beszélgettünk, volt miről: még sose találkoztunk :) Aztán megbeszéltük, hogy ma délután megyünk szörfözni, és Janó megmutatja majd az egyik secret spot-ját, amit kemény 150.000-ért mutattak meg neki a helyiek. Állítólag ott senki nincs. (Ez azért jó, mert mindenhol máshol tömeg van). Azt is megbeszéltük, hogy másnap megyünk Ulura. Ami ugye Ázsia leghíresebb hulláma, úgyhogy már ideje lesz, mert a holnapi az utolsó előtti teljes napom :(((((((

Aztán este tévénézés, mert még kábeltévém is van, egy csomó angol nyelvű adóval, bizony. Ha jól látom, azt elfelejtettem leírni, hogy átköltöztem egy burzsujabb szállodába, mert a Fat Yogi-ból kipateroltak, mert nem foglaltam előre. Ez 200.000 rúpia (20 AUD, 3800 Ft :) ), de azért elég menő. Olyannyira, hogy szentelek is neki egy külön albumot, itt: Külön Album a Hotel La Walonnak.

Azért egy képet csak kirakok kedvcsinálónak:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése