Újabb érdekes adatok!!!

Gondoltam minden nap kirakok egy bejegyzést (ha lehetőségem van rá), hogy kielégítsem a rajongók őrült vágyát az információra :). Ez a mostani viszont megint az úttal kapcsolatos, úgyhogy csak erős idegzetűeknek, könyvelőknek, vagy olyanoknak ajánlom, akik szeretnek telefonkönyveket böngészni szabadidejükben...

Az útvonal térképen:


Az útvonal időpontokkal és megállókkal:
Ebben nincs benne a Szingapúri technikai stop odafelé...

Átrepült országok:
Odaút
Visszaút
1 Magyarország
1 Ausztrália
2 Szlovákia
2 Indonézia
3 Ausztria
3 Malajzia
4 Csehország
4 Vietnám
5 Németország
5 Kambodzsa
6 Belgium
6 Thaiföld
7 Nagy-Britannia
7 Burma
8 Hollandia
8 Kína
9 Lengyelország
9 Banglades
10 Belarusz
10 Bután (Mianmar)
11 Ukrajna
11 Nepál
12 Oroszország
12 Dzsammu és Kasmír
13 Kazahsztán
13 Tibeti autonóm terület
14 Üzbegisztán
14 Kirgizisztán
15 Tádzsikisztán
15 Üzbegisztán
16 Afganisztán
16 Kazahsztán
17 Pakisztán
17 Oroszország
18 Dzsammu és Kasmír
18 Belarusz
19 India
19 Lengyelország
20 Thaiföld
20 Németország
21 Malajzia
21 Hollandia
22 Szingapúr
22 Nagy-Britannia
23 Indonézia
23 Belgium
24 Ausztrália
24 Németország



25 Csehország



26 Ausztria



27 Szlovákia



28 Magyarország
(Összesen 31 különböző ország + Tibet, és Dzsammu és Kasmír)

8 megjegyzés:

  1. Endless summer 1-2, meg-e van-e nézve?

    VálaszTörlés
  2. bámulatos...komolyan mondom, bámulatos!

    VálaszTörlés
  3. Meg-meg :) Pótoltam az elmaradásomat. A Step into liquid még nincs meg, de majd Akin leszedem azt is....
    Pali: a te dicséreted mindennél többet ér nekem!

    VálaszTörlés
  4. Szia Miki, most olvastam, sztem k.jó. Ja és küldöm neked, meg mindenkinek aki szereti.
    Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do.
    So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails.
    Explore. Dream. Discover.
    Mark Twain

    VálaszTörlés
  5. Jó az idézet, hallottam már, be is fogom tartani! :) Viszont a "most olvastam" Bindi szerint a blogra utal, szerintem meg az idézetre. Melyikünknek van igaza? (Nekem :) )

    VálaszTörlés
  6. Kommentelsz, ügyesen? :) Innentől kezdve "Cyber" lesz az epiteton ornans-od! Nagyon jó hangzása van: Cyber Anci! :)

    VálaszTörlés
  7. Miköőlynek van igaza a "most olvastam" vitában. Hiszem így értelmes a mondat magyarul... Azt tudtuk, hogy Bandinak rossz a a hallása merthogy "Mindenki makog", de az olvasással mi a problélma Bindi?

    Dzsumbex

    VálaszTörlés