15/01/2010

Ma 5:45-ig lustálkodhattam a kocsinak hála, és szép kényelmesen elautózgattam Mosman-be melózni. Hol vannak már az 5:40-kor induló 373-as buszok farmerben, kabátban! :) A Harbour Bridge 8 sávjából most csak kettő ment kifelé, és 6 (!) befelé. Már a Golden Gate-en megfigyeltem, hogy milyen trükkös ez a dinamikusan állítható sáv-irány, de itt direkt erre egy labirintus-szerű úthálózat szolgál, ami a hídra fel-, és lehajtást intézi, napszaknak megfelelően; különbözőképp világító záróvonalakkal, mozgatható beton forgalom-terelőkkel. Lenyűgöző! Sydney közlekedése szerintem amúgy szar és idegesítő, de ez az egy nagyon tetszik.
Amikor megérkeztem, kiderült, hogy a 10 raklap OK, csak nem csempe, hanem mészkő lapok Franciaországból. 20.000km 20.000 dóráért - csóró környéken járunk. Szóval egyenként kellett a lapokat hordani, mint a 20 kilós hímestojást. Ráadásul voltak közöttük 2m x 40 centis darabok, amihez három ember kellett. Amúgy nem volt gáz, letudtuk pont délután háromra, bevittem a srácokat a belvárosba, hazajöttem, csináltam kaját, majd beültem egy forró kád vízbe. :)
A mai munkanap termése a következő gyűjtés is: Kiss Csabi bőnyi (tudjátok:, Bőny, Gönyű leágazás az M1-esen!) kolléga ismertetett meg a "mititíté" kifejezéssel. Egy napotok van rajt gondolkodni, hogy mit jelenthet, és hogy mikor kiabálják (ez fontos részlet) ezt a bőnyiek. A helyes megfejtő nem kap semmit!
Nem hiszem, hogy a nap hátralevő részében lesz bármi említésre méltó (mondjuk az eddigiek sem voltak azok), úgyhogy nincs más hátra, mint a napi kép, még egy szörfös mikulás (Palm Beach felé félúton):

8 megjegyzés:

  1. na jó, akkor bekommentelem: szóval ha most hallottad először, szatyorban éltél. Egyébként helyesen: mititététe!

    VálaszTörlés
  2. ...Én szatyorban élek.
    Szerintem "Mit ettél".

    VálaszTörlés
  3. egész pontosan tornából felmentett, aki nem tudja, nyilván Dani pl. válaszra sem méltatja az ilyen mérvű tudatlanságot... Annyi segítek hogy a bírónak kell kiabálni focimeccsen!

    VálaszTörlés
  4. ... aha
    hát így a "Mit ítéltél (te)???" kifejezés adódik, egy olyan helyzetben, amikor nem értünk egyet a sporttárs röviddel azelőtti döntésével.
    Viszem a nyereményt?

    VálaszTörlés
  5. Egyéves BKV-sztrájk előfizetést nyertél!

    VálaszTörlés
  6. Én ezt úgy hallottam, hogy valami megye III-asd meccsen Tétről küldtek bírót és amikor valami baromságot fújt valaki elkezdett vele üvölteni hogy " Mit ítéltél te téti tetű te, tán átálltál te"És akkor most ezt gyorsan 3x egymás után.

    VálaszTörlés