Bali - negyedik nap (csütörtök)

11-kor ébredtem, mert a recepciós molesztált a telefonon keresztül, nem örültem. Tegnap jól felittuk magunkat, elköltöttem jó sok lóvét, pedig egy long island csak 55.000 rúpia (6 dórá) - elég veszélyes dolog! Nem is tudom mennyit költöttem, ezt egyszerűen lehetetlen kiszámítani! :) Voltunk egy olasz étteremben, ami nagyon menő volt, élőzenével és énekes nénivel, százezer pincérrel,

Az olasz hely:

Nagyon olasz...

aztán valami nagy de üres klubban Seminyakban, aztán vissza Kután egy helyen ahol élőbe tolták a helyi zenész srácok a muzsikát, királyul. A helyi énekessel azért toltam egy Paradise City-t, akik rendszeres olvasóim, azok el tudják képzelni, bár ez most egész tűrhetően sikerült, nyilván mert nem egyedül énekeltem - felvétel azért ezúttal nem készült ;)

A svéd-finn-magyar csapat:

A két helyi srác nagyon vágta hogy mi a dörgés:

Igazán jó buli volt. Persze lehet hogy a biztonsági őr már máshogy gondolta...

Aztán reggae(!!) klub, ahol voltak elég erős arcok (még jó hogy részeg voltam, és nem láttam őket!)

aztán megint Seminyak (atyaég, ez ilyen forgalmas este volt??), de már másik hely, atom részeg beszélgetések fingom sincs miről vagy kikkel :). Aztán haza, Kuta. Éjszaka még fürödtem egyet a medencében, ami nagyon jó volt, bár majdnem elaludtam a medence szélébe kapaszkodva.

Így néz ki a medence éjszaka:

Ja, és cigiztem is egy csomót :( Zara rossz hatással van rám. Kiderült hogy nem is Sarah-nak, írják hanem Zara-nak, tehát névrokonok vagyunk, Geri szerint :) Jaaaaa, és azt nem is mondtam, hogy a karján egy ÓRIÁSI OZZY OSBOURNE TETOVÁLÁS van!!! :-D

Ozzy:

Hát ennyi, most meg várom, hogy idehozzák a reggelit a szobám teraszára, hogy a napsütésben elfogyasszam. Nice!

később...

Jót szörföztem, bár egy kicsit már zavar, hogy a tökéletes hullámok ezeken a beach break-eken bezárnak hirtelen, mint a Keravill. Majdnem agyoncsaptam egy tanuló csajszit, amikor megpróbáltam backside bebújni a csőbe. Szerintem sikerült is amúgy, csak utána összecsomagolt a hullám, és kevésen múlt, hogy a csajszit kaszáljam el. A fejem szénné égett, a többi ok.

Mindent elfelejtek: szóval voltam fodrásznál, de a csajszi annyira volt tehetséges fodrász, mint Vincent Cassel a Gyűlöletben, így hát inkább mondtam neki, hogy 4-es géppel szedje le az egészet, úgyhogy megint süni vagyok, mint oviban :) Közben az unokahúga (aki nem is volt csúnya) megpedikűrözte a lábamat, mert egyszerűbbnek tartottam, ha hagyom magam, mintha vitába szállok vele. :) Nem hitték el a koromat, ragaszkodtak a 21-hez. Aztán megkérdezték, hogy nős vagyok-e (21 évesen) és a nemleges válaszra gyanítom még kurvákat is felajánlottak nekem – azért csak gyanítom, mert nem nagyon értettem. Aztán még vagy 3 másik dolgot is rám akartak sózni, de azokat sem értettem, meg nem is érdekelt.

Ezekről nincs kép, úgyhogy inkább kirakok egy képet az utcáról, ahova gyalog kellett az összes cuccommal meg a deszkával besétálnom, mert kocsival kicsit nehézkes a járás (na erről majd rakok még majd fel képet)


Este megint szörföztem, aztán megvacsiztam a szemben levő helyen, amire azt hittem, hogy a mexikói hely, amit a többiek ajánlottak, de nem :) Azért annyira nem volt rossz, de nem volt az az igazi tulumi specialitás. Aztán alvás, kifingtam.

Tekintsétek meg a többi képet ezen a linken!

2 megjegyzés:

  1. Szakall nelkul tenyleg kozelebb vagy a 21hez, mint valos korodhoz. Ebbol a bejegyzesbol mar eros hangulatemelkedes erzodik :)

    VálaszTörlés
  2. Hát igen, itt már kezdett trópusi kirándulássá alakulni az addig elég szenvedős dolog.
    De vajon hogy folytatódik?
    Ez lesz-e Miki legjobb nyaralása, vagy visszatér a cudar nyomorúság?

    Nézze meg ÖN is a Másfélévesnyár következő epizódjaiban!!

    VálaszTörlés