Bocsanatot kivanok!

Na, az elmult napokban nem volt gepem, es meg most sincs, csak most mar legalabb a lakasban sincs net, mert elkoltoztunk az egyik kulvarosba, Coogee-ra (1) es ott meg egy hetig nem lesz net. De az iskolaban van, ugyhogy ma remelem sikerul megjavitani a gepemet, es akkor hetfon az iskolabol mar fenykepekkel tudok jelentkezni. Most egy netkavezoban vagyok, ahol iszonyu lassu a net. De amugy is Ausztraliaban a legszarabb a net a vilag azon reszen, ahol mar jartam eletemben. Szoval ha ritkan vagy keson reagalok, akkor az azert van, nem azert mert utallak titeket!
Tehat akkor az elmult napok esemenyei dijohejban: Az elso lakas a belvarosban volt, ott sokat fotoztam, ugyhogy rakok fel rola poszt (2). Voltunk setalni a belvarosban Darling Harbourban, ott is sokat fotoztam, azt is felrakom (3). Beiratkoztam az iskolaba (4), egesz erdekes, Petivel vagyok egy osztalyban. Az osztalytarsak is jo arcok, mar kocsmazni is voltunk egy izben. Tegnap elvegeztem az un. green card treninget, uh most mar van rola hivatalos papirom, hogy lehetek segedmunkas epitkezesen (5). Ma mar nagyon szep ido volt, furdogatyaban setaltunk a helyi tengerparton (6), ami kb. 4 percre van, viszont a viz kb. 15 fokos (!!!) Szoval vehetek egy hosszu szorfruhat, nem jott jokor :(
Most voltunk Perivel bevasarolni az alapveto dolgokat, mert itt minden lakas berendezetlen. Nekem pl. nincs agyam, se matracom, de hat ugye puhan csak a gyavak alszanak! :)
Egyelore ennyi. A zarojelben levo szamok azt jelolik, hogy az elotte levo dolog kulon blogbejegyzest kap. Ha megsem, akkor izelgessetek, hogy kimaradt! Persze ha nem erdekel senkit, akkor nem irok rola. Kuldjetek meg, hogy melyik lenne elviselhetetlen unalmas, es akkor azt nem rakom fel.
Na megyek is, dolgom van (nincs) :)
Paaaaaaaaaaaa

4 megjegyzés:

  1. Sziamia,

    jöhet a 3,5,6,1,2... na jó, a 4-es is.

    És 7-es témának ajánlom - szeretném - az új osztályod állagának részletezését. Nem, kor, nemzetiség, részvételi cél stb. szerint...

    Vigyázz Magadra és gyűjts sok szép kagylót!

    cuppp
    D.

    ui.: az ágy tényleg nem fontos.

    VálaszTörlés
  2. Hello CrossFater! Fotó, betű jöhet mindenről. Kezdek rákapni a cumira, meg a pancsira (persze nem 15 fokos). Az ottani "jónők" tényleg még nálam is kisebbek?

    VálaszTörlés
  3. D'Oro! Igyekszem minden igényt kielégíteni, ha valami lemarad mégis, akkor majd szólj!

    VálaszTörlés
  4. Hanga nagyon ügyes vagy, szokd csak a vizet, még 5 év, és megyünk szörfözni együtt! :) Az itteni jónőket még nem sokat láttam, de nagyjából tényleg mindenki japó (erről majd részletesen egy külön postban)

    VálaszTörlés