JUHUUUUU!

Vettem egy új szörfruhát, meg egy 7'2-es deszkát is, ami egy kicsit javításra szorul, de lehet használni, és ami a legszebb: a deszka 70 ausztrál dórába került (kb 10.500,- HUF) :))) Persze így önmagában nem mond sokat gondolom: az első helyen 370 dórá volt egy hasonló deszka.
Ma ki is próbáltuk Maroubra Beach-en, ami egy kemény 10 perces buszozásra van a mi beach-ünktő. Szóval örüljetek velem! JUHUUUUUU!!! 2 órát toltuk Petivel (ő boogie-boardozott), és a víz mint kiderült nem is annyira fagyasztó, konkrétan alig fáztam. Lehet hogy volt 18 fokos is... A hullámok eléggé összevisszák voltak, de azért sikerült egy két jó menetet tolnom, gondolom ez mindenkit nagyon érdekel :)
Amúgy még mindig munkát keresek, és még mindig nincs net, csak a netkávézóban, ezért nem rakok fel postokat, sajnos. Viszont a hétvégén, legkésőbb egy hét múlva lesz netünk, és akkor pótolom az összes elmaradást, ügyessen.
Na csók

4 megjegyzés:

  1. 7'2? Mivan papa, büdös a meló? Kisebb boarddal már nem kapod el a hullámokat? :P
    Szőlő meg bezzeg csigazabálóknál csapatja...ejj, de várom már keddet és a chiba-i partokat :)

    VálaszTörlés
  2. Térjünk erre vissza majd akkor, ha villantasz te is valamit egy 7'2-esen ;)

    VálaszTörlés
  3. Woooowwwww!!!! Nagyon kemény vagy!!!! Tök jó baszki!!!! Ha még találsz hasonló áron deszkát vegyé még1et gecosz. Amúgy itt én is láttam kicsit kopott deszkát 120 ajróért, ami persze sokkal több mint a tied, de egy B opciónak jövöre azért jó... Amúgy azért a 7'2-est már sztem le lehet nyomni elöl ha jön a monszter, mert vmennyire még az én 7'9-semmel is sikerül, monnyuk amikor nem, akkor van baj... :))))

    VálaszTörlés
  4. Ragasztott a fin-je, és nincs túl jó állapotban (mármint a fin) szóval meg kéne csináltatni. Aztán úgyis veszek szerintem egy 6'4 vagy 6'6-ot!

    VálaszTörlés