Sydney-Bangkok

Tehát. 2010. március 13-át írunk.

Uccsó nap még Gáborral meg Zolival szörföztem egyet Bra-n, előbbivel most először :) Aztán Gábor (nem ő, hanem a másik) kivitt a reptérre, ami nagyon kedves volt tőle, és így nem kellett a tömegközlekedéssel szopnom. Kifelé még egy utolsó pillantást vetettem Bra-ra - ez hiányozni fog :(

Búcsú Bra-tól:

Aztán kb. minden rendben ment. Nem emlékszem már igazából az útra. Valami svéd csajok mellett ültem bent az ablaknál, de nem volt para, néztem sok tévét. A hely elég kicsi volt ugyan. Sajna most pont ugyanolyan helyem lesz a jumbo-n, ami egy 14 órás úton azért már elég fosi.

Repülési adatok táj nyelvleckével:

Na szóval megérkeztem Bangkokba. A bevándorlásnál már kapásból szoptam, ott húztak le, ahol tudtak. Visa on arrival – 1000 baht (6 rongy), fénykép nincs? Azt is csináltass hozzá. Éjjel fél 12-kor, 9 óra repülés után. Eléggé ideges kezdtem lenni, úgyhogy megpödörtem a bajszomat, és a legidiótább vízumképet csináltattam magamról (emiatt két hét múlva alig akarnak majd beengedni megint Bangkokba :) )

Túlélőcsomag:

Utána még 1 óra sorban ülés, de legalább közben megnéztem a Brüno-t, ami nagyon vicces volt. Sok táj fasz. Mindegyik katonajelmezben, mindegyiken legalább két sor kitüntetés. Mint az igazi kommunistákon. Nem csoda, hogy egy valaha nagy kultúrát sikerült ilyen szartengerré silányítani, mint Bangkok.
A reptér amúgy a világ egyik legnagyobbika, egészen hihetetlen hosszú ideig tart egyik helyről a másikra eljutni, pedig mindenhol mozgó járdák vannak (pl. a géptől a vízumig 7 darab mozgó járda vitt el).

Ezek után fogtam egy taxit, ami bevitt a városba egy kb 5 sávos nyílegyenes autópályán. A város sötét, mindenhol emberek fekszenek az utcán, nem valami bizalomgerjesztő. Aztán végre beérünk a szállodába, azaz csak az utca elejére, mert sétálóutca (ugyanez visszatér majd Balin is ) Úgyhogy a 300 kilónyi cuccommal besétáltam a Khaosan Road-ra, ami a backpacker túristák itteni központjának számít. Igazából csak egy koszos utca százezer bazárossal.

Így néz ki:
Elértem a szállodába, ami egész csinos volt, a szobám úgy 1x1m-es. A csajszi azonnal megpróbált átverni néhány százassal, aztán amikor nem sikerült, akkor megint megpróbálta. Mindehhez végig mosolygott természetesen. Kurva táj. Ráadásul kauciót kértek a szobáért! :)

Ebbe a nagy KÖNYV-be írják bele az embereket :)))
Kisétáltam az utcára, de ez a koszforgatag, az iszonyatos szemét-, és húgyszag, meg a túristák és kulimájszosok zajos keveréke visszakergetett a szobámba, úgyhogy lefeküdtem aludni.

Na ez nem volt túl érdekes, túl sok kép sem készült, de felraktam őket ebbe az albumba.

Holnap kirakom a Bangkoki postot is, megígérem!

1 megjegyzés: