Ejj!

Ma nem írok sokat, mert nagyon álmos vagyok, most jöttem haza egy nyugdíjasotthon karácsonyáról :) Tök jó fejek az öregek, sose rinyálnak, örülnek ha jó a kiszolgálás.
Ma nagyon szuper napom volt, reggel egy 140 dórás (kb 23 rongy) bünti várt a kocsin, hogy rossz MÓDON parkolok az utcán. Ugyanis jó helyen álltam, csak a kis utca bal oldalán a többi kocsi között, csak én szembe voltam velük. Nyilván ez egy őrületesen nagy veszélyhelyzetet okozott, nem is értem miért nem vágták le az egyik kezemet inkább!! Erre csak Dani focimeccseken használatos felkiáltása jut eszembe, de inkább nem írom le... Persze erről is a gennyláda Demszki tehet. Ja, és ha valakit megbüntetnek 2 rongyra, hogy tilosban parkol, az gondoljon csak arra, hogy dejó hogy nem szidniben parkolt rossz helyen...
Ezután lementem Bronte-ra a Trónörökössel, hogy szörfözzek kicsit. Jó nagy benga hullámok voltak, az első órában nem is tudtam semmit csinálni, csak nyelni, levegőért kapkodni, zúzódni, meg végtelen sokat evezni, és szénné égni. Már-már azt hittem ez lesz az első tényleg fölösleges nap szörfözés szempontjából, de aztán észrevettem, hogy kezdem szép lassan megtanulni a duck-dive-ot, és már egy-két 3m körüli hullám alatt is át tudtam bújni anélkül, hogy összetört volna (persze inkább ez utóbbi volt a jellemző). Sőt, a vége felé még egy-két rendes menetet is tudtam menni, úgyhogy elégedett voltam.
Amíg ki nem jöttem a vízből, és meg nem láttam a tőböl letört fin-t, ami kitépte az FCS plug-ot is. Mindegy, azt jelenti, hogy baja lett a deszkának. Ezt már nem mertem magam bevállalni otthon, 60 dórá huss! Hát alighanem elhagyta egy, vagy akár két irgum-burgum is a számat! Délután 3-ra már minusz 200 dóránál tartottam, és egy kicsit el is szontyolodtam, hogy valami jó is történhetne lassan. Aztán az esti meló nagyon könnyű volt, és a 4 órából csak 3-at kellett ledolgozni, úgyhogy ezt "valami jó"-nak minősítettem, és így már nyugodtan térek nyugovóra. Hehe.
Na cső!

3 megjegyzés:

  1. Legalabb Szilveszterig biztos lesz pincerkedos melo! Osszejott a website a melos fonoknek? Lesz meg epitkezos munka?

    VálaszTörlés
  2. Köszi az érdeklődést, a website még függőben van, építkezős szerintem már csak januárban lesz, de pincérkedés egyelőre még van, szerencsére.

    VálaszTörlés
  3. Az ilyen helyzetekre tanultam a következő mondást barátaimtól:
    "Money is just paper anyway"
    Mondjuk eléggé meg kell válogatni, hogy kinek mondod, mert egyszer egy este 11-ig dolgozó kollégámnak tanácsot adva hagyta el e mondat a számat, mire ő egy "F" betűs angol kifejezéssel válaszolt...

    Ja igen, az megvan, hogy a marketingesek szerint, a válság miatt
    "Free is the new F word?"
    Ez a legviccesebb, amit a héten hallottam.

    Légy jó
    Jocc

    VálaszTörlés