Szerelmes vagyok!

Hihetetlen boldog vagyok! Úgy érzem, vége a keresésnek, most tényleg megtaláltam életem párját! Alig találok rá szavakat, de azért megpróbálom jellemezni Őt:
Csodálatos alakja kecses, vékony, mégse göthös.
Gyönyörű vonalai miatt mozgása szinte légiesen könnyed, elegáns, és fürge, mint a gazelláé.
Apró termete ellenére biztonságban érzem vele magam, főleg azért, mert amikor szorosan összesimulunk, sokkal könnyebben nyomom a víz alá!!
Igazi kezes bárány, minden gondolatomra azonnal reagál, nem nehézkes, nem lomha.
Ő a leggyönyörűbb azok közül, akiket próbáltam, nem hiába szeretné Zoli is magáévá tenni, de nem adom el neki!!! :)

A Trónörökös:




(Azóta persze átszereltem már rá a szép új piros pórázomat)
Amúgy tényleg egyszerűen hihetetlen különbség a Trónkövetelővel szörfözni. Már ha sikerül egyáltalán felállnom rá :) Mivel a vízkiszorítása kb. fele A Cárénak, a szélessége kb. a 3/4-e, nagyon megszenvedtem az elején. De mostanra már érzem, hogy ez a nekem való deszka, úgy fordul, mintha semmi sem lenne a lábam alatt, és persze iszonyú menőn is néz ki! Meg Woody, a szörfös boltos haver is mondta, hogy legalább kétszer annyit ér a deszka, mint amennyiért vettem!
Tegnap Bondi-on úgy ment a szörf, mint talán még soha! Úgyhogy most nagyon elégedett vagyok, csatlatozzatok hozzám az örömben! :)

1 megjegyzés: