Csudálatos nap

Reggel fölkeltem, gyorsan befejeztem Lacibá honlapját, felkaptam a fürdőgatyámat, meg a deszkámat, be a kocsiba, irány Palm Beach, Lacibá Mansion. Ott beheggesztettem még amit kellett, illedelmesen elutasítottam az ebédmeghívást, aztán rábírtak az ebédre mégis :) Finom magyar kaja az emeleti teraszon, ahonnan látszik a bilgolai törés, a szörfösök henyélnek a vízen, tűz a nap. Felrakok majd fényképeket is, érdemes megnézni. Ja, és Lacibá fia a zürichi Accenture-nél dolgozik, amikor Sztálinvárosban járt, oda is felvették volna, de maradt aztán Svejczban. Nagy falu ez a világ, én mondom! :)
Tisztában vagyok az igeidők keveredésével.
Aztán hazafelé beugrottam Narrabeenra, szörföztem, amíg le nem ment a nap. Nagyon vicces úgy szörfözni, hogy a hullámvölgyben árnyék van, mert oda nem süt be a nap, olyan alacsonyan van. Hazafelé naplementében mentem át a Harbour Bridge-en, elszaggattam a nagy óceánjáró, meg a kivilágított Operaház előtt, és hazajöttem. Megvacsiztam, letusoltam, és mindjárt el is alszom ügyesen.
Igazán hasznos és pompás nap volt ez a mai!

1 megjegyzés:

  1. Ez könnyeket csalt a szemembe... tényleg :)

    Szerencsére nem kell irigykednem, mert nekem is volt részem ilyenben ott bőven :)

    Keep on Truckin'!

    VálaszTörlés