Sydney vitorlázás

Ahogy már korábban írtam, a srácoktól szülinapomra kaptam egy vitorlázási lehetőséget a Sydney-öbölben. Azaz pontosan kettőt kaptam, így gondoltam elviszem magammal Andreát is, mert hogy ő még nem vitorlázott. Kedd reggel aztán be is mentünk a városba, és lesétáltunk a vitorlásklubba.
Az oktató nagyon vicces arc volt, folyamatosan tolta az ausztrál vicceket, amiknek úgy a 20%-át meg is értettem. Látszott rajta, hogy egész nap a napon van, a bőre leírhatatlanul néz ki, nem tudom a fotókon ez mennyire jön át. Szóval vitorlázgattunk egy 2-3 órát a pompás Sydney öbölben, meg tanultunk sokmindent (igen, én is tanultam egy-két dolgot, tök érdekes volt). Szerencsére végig egy olyan 5-ös szél volt 6-os pöffökkel, úgyhogy nem lett unalmas csónakázás a dologból, hanem egy tényleg király élmény lett belőle. Ezt bizonyítja a sok fotó is, amiket megtaláltok ebben az albumban. Azért ízelítőt is rakok ki, emígy:


1 megjegyzés: