Jelentés

Na, a mai nap eddig 2-2-nél tart. 1 pont nekem, mert elintéztem az iskolát ügyesen, kiiratkoztam, mindent csináltam, meg még egy pont nekem, mert vettem új, univerzális notebook töltőt, ami hét nyelven beszél. Sajnos a folyamatosan ömlő eső, meg az ismételt megfázásom miatt 2 pontot zsebeltek be ŐK is!
Ígyhát ma nem megyek szörfözni. Múlt héten összesen kétszer voltam szörfözni (!!!!!), de legalább abból egy jó volt, ráadásul Cronulla-n szörföztem, ami eddig kimaradt. Más érdekes nincs, várom hogy elálljon az eső, addig meg csinálom a dolgaimat itthon. Na csocsi! Ja, valami képet azért rakjak ki, mi? Hát jó. Legyen mondjuuuuuuuk
ez:

A pincér közvetítő cég küldte ezt nekem még a szülinapomra. Hát nem ééédes!? :) A kaparós sorsjeggyel sajnos nem nyertem :(
Vagy ezt a képet már kiraktam egyszer? Hmm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése