A farm, ahol élünk

A cím kétféleképpen megtévesztő:
1. Nem farm
2. Nem élünk ott

A bejegyzés a belvárosi lakásról szól, ahol az első egy hetemet töltöttem, előtte Peti és Peri viszont több időt is ott töltöttek. A két főbérlő, Marco és Tomoko volt, akikről már korábban említést tettem. A lakás elhelyezkedése csodálatos: a város szívében, felhőkarcolók között, az Elizabeth Street-en (azaz, ahogy a japók mondják: Erizabeth Stleet). Inet minden 5 percre van gyalog. Pl. az iskola, a park, a minden. Az operaház fél óra gyalog. (ezeket már írtam amúgy)

View Larger Map

Szép volt, örültem, hogy egyszer egy kicsit lakhatok egy metropolisz magasházában, check.
De azért Coogee jobb :)

Na igazából a képek magukért beszélnek ebben az albumban.

Kilátás a teraszró:

A háznak saját jazuccija is vót:


Bónusz kép: elmebeteg a háztetőn (igazából nyilván a teraszon, csak úgy nem hasonlít egyik musical-re sem)

4 megjegyzés:

  1. Hi Miköőly,

    azt lehet tudni, mennyi egy ilyen kecó egy hónapra? Bár az ablakon kinézve a screen elég nagy részét tölti ki a beton, s csak kis részét a kékég. Az új kecóban viszont csak 3-an vagytok? Vagy Marco odavitte a werizeksi rózsaszín kisgatyáját?

    VálaszTörlés
  2. Szóval az Operaház nem 5 perc volt akkor? :)

    VálaszTörlés
  3. Jco: Pontosan nem tudom, de nagyjából olyan 2000 dórá körül lehet egy hónapra. Ha érdekel, megkérdem. Amúgy van kékég is, csak azt nem fotóztam, mert az ugyanolyan mindenhol :)
    Zsuzsi: DE! :)

    VálaszTörlés