Marketing prezentáció-sztár lettem

Peri és Ándréjá marketing házifeladatra azt a feladat kapták, hogy csináljanak egy országimázs-kampányt Ausztráliának, majd ezt mutassák be az osztálynak. Ezt meg is tették, most a részletes kifejtést mellőzve rátérek az engem érintő részre: Volt egy olyan gondolat a kampányban, hogy Ausztrália azért jó, mert meleg van, és lehet szörfözni, és az öltönyt meg a gondokat otthon hagyni. Ezt nagyon szellemesen az én fotóimmal oldották meg! :) A szójáték lényege angolul nem tudóknak: suit=öltöny wetsuit=szörfruha. Íme:
Szóval megint sztár lettem, ennyi. Természetesen ÓRIÁSI siker lett, és nagy szakmai elismerést hozott az alkotóknak. :)
A szemfülesek persze észrevehetik, hogy wetsuit nem szerepel egyáltalán a képeken. Akik meg látták a pedamami-t, azoknak az is feltűnhet, hogy San Diego-ban készültek a szörfös képek :)

8 megjegyzés:

  1. Nem kell ahhoz pedamamit nézni.
    Aki volt San Diegoban, rögtön felismeri a tengerről... :)

    VálaszTörlés
  2. Sziamia,

    akár ez a marketing fogás a páratlan - pártalan barátnőimnél is bejön...

    Küldhetem?

    ;-)

    Rengeteg cuppp
    H.

    VálaszTörlés
  3. Ez gondolom csak vicc. Legalábbis rermélem... :)

    VálaszTörlés
  4. micsoda latinos műveltség:-)
    A mondás második része imigyen szól: "Vivere non est necesse." Vagyis: élni nem muszáj. Ezt Pompeius mondta hajósainak akkor, amikor viharban kellett gabonát szállítaniuk Szicíliából Rómába.

    VálaszTörlés
  5. Hát Sullára rosszul emlékeztem, de azt nem érrtem, hogy miért idézed a mondás második felét, hisz' én szépen egyben idéztem az egész mondást :)

    VálaszTörlés
  6. igen, épp beleöntöttem a kávét a határidőnaplómba és kevéssé voltam koordinált:-)

    Tehát: a mondat első fele valóban Sulláé ("hajózni szükséges"), míg a másik fele Pompeiust illeti ("élni nem muszáj").
    Nem mintha nem lenne tökmindegy, 2000 éve meghaltak..

    Más: milyen színű üléshuzatot szeretnél a járgányba? :-)

    VálaszTörlés
  7. Jaaaaaa :) Akkor mégis eltaláltam a Sulla-t (részben) dejóóóó :)
    Nem tudom, tervezel venni? :) Küldj fotót, és megmondom. De peremfeltételeket tudok adni: alapeset a szürke-piros amilyen az eredeti, vagy fekete piros, vagy fekete szürke. Más szín ne legyen benne, mint ez a három, az a lényeg :)

    VálaszTörlés
  8. hm.., lehet, hogy vicces leszek egy rózasin, világoskék kombóval.. :-)))

    VálaszTörlés