Gyors bejelentkezés

A notebookom töltője (remélem csak az) beszart, úgyhogy most Peri gépén élősködöm, amíg nem találok megoldást a problémára [HP szervízet csak olyan 2 óráig keresgéltem a neten, és nem találtam :( ] úgyhogy most nem rakok fel sok fotót, mert ez így nagyon macera. Telefon töltőt is kellett vennem, amit ebben a ... városban nem könnyű. Végülis eredeti Nokia-t voltam kénytelen venni, képzelhetitek, mennyibe került.

Szóval a hétvége. Na az csodálatos volt (ezeket a boszzantó eseményeket kivéve). Szombaton szörföztem ügyesen Maroubrán, az volt az addigi legjobb napom, egész jól ment magamhoz képest. Kellett ez már mint egy falat kenyér, mert az elmúlt 3 alkalom nem hozott sok babért, viszont hozott deszkatörést, meg sok kűzdelmet, meg fejlődés helyett visszafejlődést, meg növekvő félelmet a nagy hullámokkal szemben. Na de ez most más volt. Úgy kanyarogtam mint a sikló a Balcsiban, és most kivételesen szándékosan, nem véletlenül! :)

Azután elmentem melózni, ahonnan késtem egy fél órát ahhoz képest, hogy egy fél órával előbb odaértem a helyre, amit a térkép mutatott - és amiről később kiderült hogy úgy 3km-re van a helyszíntől, ahova igazából kellett mennem. Ez az egy óra téblábolás, telefonlemerülés, senkit el nem érés, stb. próbára tette az idegeimet, talán még egy "azt a fűzfán fütyülőjét!" is elhagyta a számat. De csak egyszer. És azt is visszaszívtam!! ;) Na mindegy, megérkeztem a helyre, ami egy japó ifjú pár lagzija volt (Jessica és Eduardo - komoly) és tele volt minden nagyon-nagyon gazdag emberekkel. A hely nem szar, Sydney második leghíresebb látnivalója, és Sydney leghíresebb látnivalója között fekszik félúton. Valszeg egy előételt tudnék itt venni a heti béremből... Természetesen a fényképezőgépem is lemerült, de szerencsére csak azután, hogy 4 képet csináltam a helyszínről. Kár hogy csak ennyit, mert épp naplemente volt, le tudtam volna fotózni a fázisokat szépen egymás után :(
Na elég is volt ennyi a szombatról, nézzétek a képeket (azt kell elképzelni, hogy ezek a képek mind az étteremből készültek...)

Felhőkarcolók:
Öböl + felhőkarcolók:
Sydney 2. leghíresebb látnivalója:
És az első:

Vasárnap aztán megint szörföztem, és még jobban ment, mint szombaton!! Juhúúúúúú! :) Ma is akartam, csak inkább megcsináltam A Cár fenekét is, mert ott még volt 4 törés, ez alkalommal már a szépségre is figyeltem, nagyon jól is sikerült. De erről most nem rakok föl képeket szerencsétekre... Ma meg járkáltam a városban töltőkért, de ideges lettem, úgyhogy inkább csináltam egy csomó szép fotót a belvárosnak arról a részéről, ahol még nem voltam. Na majd ezeket is felrakom.

Csók!

Bónusz csendélet: Hazafelé a buszon. (Andreát idegesítem körömrágással, Peri meg csak szimplán orbánviktorkodik):

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése