Ápdét! - Homokvihar

ÁPDÉT --> Az index a bloghoz képest jelentős késéssel ugyan, de kitett egy cikket az itteni, immár világhírű homokviharról :) A cikk érdekessége, hogy a kép ami kint van annak az étteremnek a teraszáról készült, ahol szombaton dolgoztam. :) v.ö.: gyors-bejelentkezes - a második kép ugyanaz, amint láthassátok. <-- ÁPDÉT

Ma reggel felkeltem ügyesen, hogy menjenk szörfözni, azonban nem tökéletesek a körülmények. Levegő helyett homok van kint a föld fölött, ami Dél-Ausztráliából érkezett ide a tegnapi viharral. Az emberek maszkkal az arcukon sétálnak. Állítólag ilyet még senki nem látott itt, úgyhogy ez valami nagy dolog... Persze én leszarom, csak hát szörfözni nem tudok kimenni:

Maroubra Beach tegnap:

Maroubra Beach most:

Kár, pedig úgy rákészültem :((. Remélem talán délutánra kitisztul, mert ugye ahogy Sulla mondta volt: Surfere necesse est, vivere non est necesse!

Akit nem csak a szörf érdekel, annak itt egy cikk videóval és kiváló képgalériával a ma reggelről a Sydney Morning Herald oldaláról (Még Coogee Beacch-ről is van fotó rajt).
Ízelítőnek: Sydney egy normális napon, és ma reggel (előbb kitaláltam az összahasonlítós fotókat Maroubráról, aztán találtam csak ezt meg! :)
Aki meg szereti a tekknót, az nézze meg az egyetlen homokvihart, ami jó:


Ja, és Peti meg Peri ma repül haza Melbourne-ből, reméljük a pilótát nem zavarja egy ilyen apróság...

1 megjegyzés: