Csuhajja!

2 dolog is úúúúúúúp! Az egyik, hogy az általam talált opportunity-t order-re váltottam: Lacibának csinálok honlapot, aminek a végeredménye: pénz. A másik, hogy ismét van trógerkedős meló, úgyhogy tegnap is, meg ma is csapattam már Mosman-ben. Sok-sok gerendát, homokot, meg kivésett betonkockát mozgattunk meg ügyessen, kizárólag csak a pénz miatt. A meló a szokásos nehézségű: tegnap azért is nem írtam, mert hazajöttem 4-kor, és lefeküdtem aludni! :) Ha meg nem alszom, akkor meg a honlappal kell foglalkozzak, úgyhogy szörfözésre sajnos most nincs mód hétközben :(, de majd jövő héttől már azt is beépítem valahogy a schedule-ba. Persze azért hétvégén kimegyek, NYUGI!!! :)

Legyen akkor egy friss kép a napi kép:

Legyen még egy napi kép!
Ezt tegnap fotóztam az utcánkban - a Dévérkeszeg utcában lakunk, amivel párhuzamos a Delfin utca, és merőleges rá a Beach utca :))

3 megjegyzés:

  1. A címbő' rögtön levágtam, hogy Ti is mindig úgy buliztok, hogy a szomszédba' lévő vágott szemű srác, ne tudjon aludni. Úgy bíz', hogy Csu hallja!

    VálaszTörlés
  2. Egyszerre két szójáték es!! Hát ez csodálatos! :)

    VálaszTörlés