Cunami riado

- Az en toltom megint beszart, ugyhogy a svecziek geperol irok, aze nincs ekezet. De legalabb van accent grave. Ez az: è :D
- Szoval barbecue (lacikonyha) van ma, ha jol tudom Gabor tiszteletere, de a tervezett szinhely (Bronte Beach) tul veszelyesnek talaltatott a chilei foldrenges miatt, ugyhogy athelyeztek egy parkba :((
- Raadasul a cunami mar reggel otkor elerte Uj-Zelandot, ugyhogy ha eddig nem ert ide, akkor mos mar nem is fog, ugyhogy szerintem tok folosleges ez a felhajtas.
- Tegnap meg parti volt a 3 majomban, ugyhogy ez sem segit a parkban-sutogetesi kedvemen. A partiban viszont rajottem egy kulonbsegre Magyarorszag es Ausztralia kozott: a magyar diszkokban altalaban egyfele ember van: feher boru taho tomegember, es ezt a tipust nagyon utalom. Itt viszont mindenfele van: feher, fekete, japo, kulimajszos, kicsi, nagy, vekony, vastag, szoval mindenfele taho tomegember. Es en ezeket a tipusokat MIND NAGYON UTALOM! :)) Ugyhogy vegre egy kis idore otthon erezhettem magam: olyan volt, mint egy szokasos gagyi buli a sohoban vagy valamelyik masik bena helyen. Amugy a negyedik duplarum-kola utan mar nem is volt olyan szar, de azert joba nem csapott at. :)

1 megjegyzés:

  1. Hi Miköőly,
    pont tegnap olvastam a cnn-en, hogy a chilei földrengés hatására Ausztáliában is egy méterrel magasabb hullámokat várnak a szokásosnál. Na, -gondoltam- ennek Miki örülni fog... erre meg csak a bosszúság jutott? :)

    diszkó ONLY

    VálaszTörlés