Szörfös videjós

Zoli nagyon kedves volt, hogy eljött velem Tamaramára, csak azért, hogy levideózzon, és a másfélévesnyár olvasótábora láthasson végre egy szörfös videjót rólam.

Túristafotó:

Nézzétek meg, de nem lesz benne sok köszönet, mert a hullámok se valami nagyok, meg én is csetlek-botlok, mint egy szefós. Meg ahogy szokott lenni, nem broadcast minőség az anyag :) meg egy szűrő is elkellett volna az objektívre...
Persze egy nagyon jó tulajdonsága van: rövid. Főleg a szörfös része. Meg raktam alá zenét, hogy ne legyen olyan unalmas, bár azt hiszem nem lett igazán telitalálat: valami Chaplin vagy Stan és Pan jobban illene a képsorokhoz... A videón láthatónál azért valamivel jobban szörfözöm, de nem sokkal. Sajnos. Pedig azt hittem! :) Ja, és lemaradt sajna az a rész is, ahogy a szikláról nekiugrok a víznek, pedig az tök érdekes! :(
De legalább Bandi megnyugodhatsz: nem leszel ideges, ha majd együtt szörfözünk! :D



Most küldött a youtube levelet, hogy a zene copyrightos (tééényleeeg??), úgyhogy nemsokára szerintem már nem lesz fönt a zene, úgy még szarabb lesz a videó, úgyhogy tessék hamar megnézni! :)

7 megjegyzés:

  1. Borotválkozz meg, AZ ÉG SZERELMÉRE!

    VálaszTörlés
  2. Rendben! Amint hazaérek, megborotválkozom, ígérem! :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem meg soha ne borotválkozz meg! "Húzd ki magad! Legyél férfi!" AZ ÉG SZERELMÉRE!

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is jó hogy változtattál, és még jól is áll, szerintem...

    VálaszTörlés
  5. Szerintem növeszd meg térdig, és ha nincsenek nagy hullámok, akkor feszítsd ki és windsurfölhetsz is vele.
    Szerintem.

    VálaszTörlés
  6. Hát nektek aztán megéri szörfös videjóért izzadni! Ennyi erővel azt is lekamerázhattam volna, ahogy tévét nézek borotválkozás nélkül!! :))

    VálaszTörlés
  7. Dehogy!!! Mert szerintem pl. menő! A szörfözés :)

    VálaszTörlés