Hasznos nap

Na ma nagyon szorgalmas napot tartottam, szinte egész nap dolgoztam, meg ügyeket intéztem. Lacibá honlapja már jórészt kész van, juhú!
Ebben persze segített, hogy a swell elment, úgyhogy csak kicsi hullámok vannak. De azért lementem Nicolas és Claudia társaságában a partra. Bodysurf-re még azért elegendő volt ez a hullám is, úgyhogy rájöttem, hogy csinálok majd ilyen videókat is, mert ez kb 10m-re van a parttól, könnyű felvenni.
33 fok volt ma, és tűzött a nap. Egészen addig persze, amíg én rá nem vettem magam, hogy lesétáljak a partra, akkor jött a vihar. Itt van két fotó ízelítőnek:

A levitációt NYILVÁNVALÓAN a Furcsa Fényviszonyok okozzák...

Kilyukadt a felhőpaplan, és kifolyt belőle a sok-sok eső:

A többit megtaláljátok az albumban. De mivel jött a vihar, főleg felhőkre számítsatok. Sajnálom, ez az egyik kedvenc témám!

2 megjegyzés:

  1. Kedves Ég Szerelme!
    Jó a duma, jók a képek, de SZARUL linkelsz! Szabotálni, linkeskedni tudsz, de linkelni nem? Majd nyilván én keresem meg az albumodat...

    VálaszTörlés