Végre véget ért!

Már nagyon nehezen bírtam az utóbbi napokban. Egész nap csak nyögtem a teher alatt, és átkoztam a sorsot, hogy ezt rótta rám. De ma végre felderült az ég, és szenvedéseim után újra szabad lehetek!

Ez volt ugyanis az utolsó munkanapom az építkezésen.

A nap pompásan telt, mindenféle munkát végeztem:
- homokzsák cipelés
- lapátolás
- beton keverés
- betonozás (természetesen a művemben megörökítettem megint a nevem)

- légkalapálás (nagyon kemény errefelé a levegő. he he.)
- takarítás
- lövészet

Az utolsó talán magyarázatra szorul, ezért iderakok egy videjót, melynek főszereplője kiváló artikulációval, didaktikusan avat be titeket ezen újabb ŐRÜLETES rejtélybe! Ráadásul összesen nincs egy perc se, úgyhogy nem haltok éhen, amíg végignézitek.



Most megnéztem, és meg kell hogy mondjam, ez az eddigi legjobb videóm! :)

6 megjegyzés:

  1. Azé amikor töltve az operatőr kollega felé fordulsz vele, az nem egy haladó mozdulat... :D:D De jól nyomod!!!

    VálaszTörlés
  2. Ismered a mondást: jóból is megárt a sok. Szóval, örülök, hogy vége! :)

    VálaszTörlés
  3. Miki,
    amint Bandi kolléga írta: nemcsak hogy az operatőr felé, de még magad felé is gyakran fordítod a szögbelövőt....

    Don't do it bro!

    VálaszTörlés
  4. Má nehogymá a biológus vagy a márketinges mondja meg a melósnak, hogy kell építkezni!!! :)

    VálaszTörlés
  5. mááá nehogy az IT tanácsadó oktassa ki a biológust a szögetszívbelövés hátrányáról....

    vagy a marketingest a szögetszívbelövés imázsromboló hatásáról...

    márnehogymár....

    VálaszTörlés