Coogee-n szörföztem!

Akit nem érdekel a szörf, annak ez unalmas lesz, megint...

Már egy ideje lemondtam róla, hogy ez a két szó egy bejegyzésen belül szerepeljen. Coogee ugyanis csak akkor szörfözhető, ha vihar van. A legutóbbi vihar betegség miatt elmaradt, és gondoltam, nem lesz már több lehetőségem. De úgy tűnik, folytatódik a mázli-szériám!

A mai melós nap nem volt annyira zúzda, úgyhogy mivel nem hiszem hogy lesz még egy ilyen lightos napom, úgy döntöttem, megengedek ma mégis magamnak egy gyors háromnegyed órás szörföt. Megjött ugye a nagy hullám, úgyhogy elmentem Bronte-ra, ahol egyetlen (!!) szörfös sem volt, mert elég nagy swell jött, úgyhogy a white water volt vagy 100m. (Bocs, aki nem érti), szóval nem lehetett szörfözni.

Bronte egy korábbi nagy swell alkalmával:
Gondoltam ígyhát, elmegyek Bra-ra, de útközben eszembe jutott, már csak megállok Coogee-n (Bronte északra van, Bra délre), kinézek a partra hátha van már olyan nagy a swell, hogy Coogee is beinduljon. És láss csodát, volt! Érdemes megnézni a korábbi bejegyzést, hogy milyen amikor Coogee beindul (bár a szörfösök nem nagyon látszanak, mert a túloldalon van a törés)

Azonnal hazamentem, letettem a kocsit, és felvettem a kedves barátaimtól kapott fehér rashie-t (feszülős szörf póló), amit akkor használok ha erős a nap, és nincs hideg. Végre valahára egyszer elmehettem úgy szörfözni otthonról, hogy se buszra, se kocsiba nem ültem!! Egy gatyában meg egy pólóban kimentem a kapun, és leszaladtam a 200m-re levő beach-re. :)

Már messziről látszott, hogy nem lesz gyerekjáték a dolog, hiszen ugye marha nagy hullámok voltak, de azért persze nekimentem, ki tudja, lesz-e még erre lehetőség. Az első hullám azonnal ledöntött a deszkámról, majd jött a centrifuga, és -mint mindig- a deszka került ki győztesen. Félve néztem le a lábamra, mert éreztem, hogy nem fog tetszeni, amit látok. Aki nem szereti a vért, az egyáltalán ne is nézze meg a képet, az inkább nézze meg ezt az édi-bédi kis nyuszikát! :)


Akinek erősebb a gyomra, az kattintson a nyuszira a drámáért! :)

Ez az első 10 másodperc elbizonytalanított, de továbbmentem, nem adtam fel. Be kell valljam: én voltam a legbénább a kint levő emberek között. Mentségemre legyen mondva, hogy kábé csak félprofi gyerekek voltak kint - kezdők ki se jutnak ilyen időben a törésre. Úgyhogy paráztam és bénáztam még vagy úgy fél órát, anélkül hogy elkaptam volna akár egy hullámot is. Aztán már a kijelölt időm végén jártam, és óriási volt a kényszer, hogy életemben legalább egyszer home-break-en szörfözzek, úgyhogy rávettem magam, hogy mégis nekimenjek egy ilyen monsztának - közepesen remegve. Szerencsére a para ellenére sikerült elkapnom, és hihetetlen izgalmas ride lett belőle. Szép nagy kövér (amúgy valamiért világoszöld - igen, világoSZöld) hullámon kanyarogtam fel-le, majd a végén amikor bezárt, beleugrottam a habokba. Nagyon örültem, amikor ezt túléltem :) és gyorsan ki is mentem, és hazasétáltam (úgy 4 perc alatt). Mint minden ilyen alkalommal, most is tudatosult bennem, hogy egy órás szörfözés alatt elég egyetlen menet, hogy az ember azt mondja: megérte.

Letusoltam, és eljöttem isibe, most itt ülök, a bácsi meg beszél :) Amúgy az órán IT-ról van szó, és pont ebben a pillanatban mondta a tanár az osztály színe előtt, hogy ÉN nyugodtan netezhetek, mert én úgyis tudom az összes választ, hiszen a világ egyik top cégénél vagyok tanácsadó. :)) Én meg pironkodtam természetesen. Mondom, valaki nagyon egyengeti az utamat mostanában...

4 megjegyzés:

  1. Na ez már bejegyzés, most egy kicsit az jött át végre amiért kimentél... Örülök!!!! Csak így tovább!!!! Ilyen napokat!!! Ezeket a napokat vésd jól a fejedbe!!!!

    VálaszTörlés
  2. a szó,ami keresel: összhang :)

    VálaszTörlés
  3. Amennyiben az "összhang" szó itt homlokegyenest más hozzáállást jelent, úgy értem ;)

    VálaszTörlés