Fáradt

Ma 8 órát melóztam, aztán 3 órát szörföztem, még mindig elég nagy hullámokban, úgyhogy eszetlen ki vagyok dögölve. Ezért sem írok ma semmit. Az utóbbi napokban sem volt kedvem, azért nem írtam. Amúgy minden nagyon faja, tök jól érzem magam, csak estére elég fáradt vagyok. Ezeket a témákat gondoltam kifejteni az utóbbi napokban, csak aztán nem maradt rájuk kraft (gyorsan összeírom őket, ha aztán mégsem kerül sor a bővebb kifejtésre, akkor se tűnjön el az aranyhal memóriám sötétjében):
- Meló: Perzsa munkatárs - végre egy nemzet, aminek van a mienkétől tényleg különböző kultúrája!
- Meló: Szabotőőőőr - ez én volnák
- Szörf: Legnagyobb meglovagolt hullám evör, ugratás hullámon át, Zoli szörfözött Koby Abbertonnal, én nyuszi voltam - 4m már sajna sok :(
- Új lakótársak, Nicholas és Claudia svájcból
- Időjárás: monszun

Majd ha lesz energiám, akkor azért megírom ezek közül valamelyet.
Najó, kép azért csak kell! :)

Ez Peti ajándék pizzájának a doboza, amit éjszaka hozott a melóból :) Elég sok ilyen egymásnak üzengetős-ajándékos fotóm van, majd egyszer felrakom őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése