Csillunak, Anitának, Daninak, Dórinak, és Norbinak. És persze a keresztlányomnak is! :)

Gáborral meglátogattuk Clovelly-ben a magyar cukrászdát, aminek a neve: Sweet Kiss, és Kiss Pista, ill. Ica a tulajdonosai :), és mindenféle igazi magyaros sütit lehet kapni! A sütiken kívül állítólag ez a hely a lelőhelye az egyéb erősen nélkülözött nálunk (is) honos dolgoknak, mint pl. piros paprika, vegeta, erős pista, stb. :)
Eszterházy-szelet Hungarian Kiss-szel :)
Zserbó Sydney-ben. Zs-vel és ó-val.
Gábor a túrós-meggyes rétessel:

A Rigó Jancsi és a beigli majdnem lemaradt! :) Posted by Picasa

6 megjegyzés:

  1. :)
    Ha a mákosrétes ott nem illegális termék, mit itt... akkor ehetnél egyet helyettem... de csak nagyon lassan, és nem ám úgy habzsolva...
    ;-)
    Egyébként, ha már édesnél tartunk, akkor a cucigyüjteményem életben van már?
    Mert Bubué már otthon vár!
    :)
    cuppp
    Dóri

    VálaszTörlés
  2. Bevallom, még nem gyűjtöttem cukrokat, de nem is jártam kávézóban, csak egyszer :D Kocsmában is voltam egyszer. Óvatos duhaj élet élek. Na de majd azért szerzek be! :)

    VálaszTörlés
  3. Ez eddig elkerülte a figyelmem, pedig dejó.

    VálaszTörlés
  4. ... és Bence-Boldizsárnak nem is?

    VálaszTörlés
  5. Gondolkoztam rajt, de aztán mégse! ;)

    VálaszTörlés