Pók

JA, a pókok! Nyilván mindenki tudja rólam, aki meg nem, annak elmondom: Pók csak egy helyen jó, sífelszerelésen a mintában. Ha máshol látom, őrült rettegés fog el. Úgy jöttem ide, hogy mindenki halálra paráztatott, hogy itt aztán nemcsakhogy mindenhol vannak pókok, de halálosak is akadnak, még a városban is. Aztán az első egy hónapban egyet se láttam, Petiék is mondták, hogy egyáltalán nincsenek pók. Aztán ksőbb rájöttem, hogy ez azért lehetett, mert itt tél volt, és ugye télen nincs is pók, mint ahogy éjszaka nincs is gólya!
De néhány hete kint a teraszon láttam egyet, meg még valahol egy másik kicsit. Aztán legközelebb kb. két napja láttam, amikor arrébb raktam a matracom mellé kb. 15 perce ledobott pulóveremet, amiről szépen lemászott egy szép nagy fekete pók! Nyilván nem kaptam szívrohamot, és nem ugrottam azonnal hanyattfekvésből közvetlenül vigyázállásba... Kis keresgélés rázogatás, majd peti lábujjai közé beugrás után aztán végetért szegény pályafutása. Peti has no mercy!
THX még1x CC manó! :)

2 megjegyzés:

  1. Kép van? Megmondom milyen pók. That's my gift :)

    egyébként van egy jó hírem:
    Ausztrália a veszélyes pók/ember arányait tekintve Magyarországhoz képest javuló tendenciát mutat.

    Ott ugyanis nő a népesség, s így a pók szorulnak ki az eredeti élőhelyükről, ahova házakat építenek a munkások, akik munka után még meg is tapossák őket.

    Magyarországon viszont fogy a népesség. Mai Figyelő címlap: 9.999.999 :), viszont az alföld elsivatagosodása miatt, a fekete özvegyek Horvátországból elkezdtek északabbra vándorolni. Szeged környékén már találtak belőlük.

    If I were you, maradnék Ausztráliában...

    VálaszTörlés
  2. A jelenet úgy kell elképzelni, hogy álltunk egymással szemben, a pók, meg én, és megszólalt egy dörgedelmes hang a szobában: Finish Him! A lábujjaim közé bemászásért cserében nyomtam rá egy PaperTissue Fatalityt... A Mikööly persze a Friendshipet szerette volna látni (gyk. gyengéden összecsomagolom és kiviszem a teraszra... persze)

    VálaszTörlés