I am Conan!

Már persze Sztálinvárosban is Conan voltam, amikor Conannal jártunk gyúrni. Igaz, Conan? Na a lényeg, hogy a mai nap kis Conanból nagy Conan lettem. Megint annyi kalóriát égettem, amiért egy Beverly Hills-i dagadt nő odadobná a CL mercijét is. Ettől a sok erőfeszítéstől lettem akkora mint 6 ház. Még az a szerencse, hogy erről készült egy rejtettkamerás felvétel, úgyhogy akinek van 2,5 perce, megnézheti itt.
Aztán elmentem szörfözni, mert ennyire Conan vagyok! Ami meg is érte, mert csináltam olyat, amilyet még nem, ha valaki ért hozzá, mondja már el, hogy hívják: háttal a hullámmal drop in, megyek egy kicsit egyenesen, aztán nagy ívben visszakanyarodok hassal a hullámnak. (aztán meg egy kicsit megint vissza, de ott kifingtam! :) Na ezt csinálni nagyon jó, meg is szerettem kapásból a háttal a hullámnak menést (ezt se tudom hogy hívják) Persze 2 óra alatt sokkal több maradandót nem alkottam, csak olyan eséseket, amikről eddig nem is tudtam :)
Kép nincs, majd ha meglesz a megfejtés, akkor felrakok egy videjót, hogy hogy kell elképzelni.

3 megjegyzés:

  1. Ez az első bejegyzés, amiből gyakorlatilag egy szót sem értettem. Annyi jött át, hogy dolgoztál, aztán szörföztél... történt valami más is? :)))

    Csumpex
    Jocc

    VálaszTörlés
  2. Állatok sem szerepelnek benne sehol, ugye? Se képpel, se kép nélkül... pedig a fenitek alapján izgalmas dolgok történhettek szörfözés alatt (bár ugyen nem tudom pontosan mik... valami dropin...) és ha izgalom akkor a szabályok szerint szerepel benne valami nem madár. De itt hol a nemmadár? Conan nemmadár? :)))

    VálaszTörlés
  3. Éveken át dolgoztam, aztán hatalmas izmos barbár vált belőlem. Ez történt. AZTÁN elmentem szörfözni :) Nem kell nemmadár, mert izgalmas dolog nem történt, csak jót szörföztem. De fotóztam neked állat, nemsoká kirakom, hogy megfejhesd.

    VálaszTörlés