Accenture + szörf

Na, ma olyan jó dolgotok van, hogy két bejegyzést is kaptok!
Ezt a képet SzaSa küldte nekünk (még az is lehet, hogy munkaidőben?) de csakis abból a célból, hogy egy köztudottan szörf-centrikus médiumban promotálja Nagy Szerető Családunkat! :)

4 megjegyzés:

  1. bazzeg, tiger woods-ot egy elefántra cserélték? biztos kevesebbet kért :)

    VálaszTörlés
  2. ... a marketing könyvek 3. szabálya:
    Ha egy hirdetésben vagy fejlécben kérdés szerepel, biztos lehetsz benne, hogy a válasz : NEM.

    Lehet valami nagy és fürge? ha-ha-ha
    Ráncok nélkül 60 év felett? hi-hi-hi
    Kockás has, megerőltetés nélkül? ha-ha-ha
    Le lehet fogyni koplalás nélkül? hi-hi-hi

    ne feledjétek: kérdést csak akkor tesznek egy hirdetésbe ha nem tudják bizonyítani a termék hatékonyságát, vagy az állítás igazságát.
    Így nem köthet bele a reklámfelügyelet, hisz kérdezni bármit lehet, az még nem állítás.

    Szóval amint megláttok egy kérdőjelet egy reklámban, onnantól kezdve nem kell rá figyelni

    Ma nem segítek többet.

    de a szörfölő elefént elég durva.
    Képzeljétek el azt a meetinget, amikor ezt jóváhagyták... ott tuti lsd volt mindenkinek a kávéjába keverve...

    VálaszTörlés
  3. Egészen pontosan akkor így hangzik:
    -Ki mondta, hogy nem lehet valami egyszerre nagy és fürge?
    -Nem!
    :)

    VálaszTörlés
  4. Igen, itt egy kicsit el kellett ferdíteni a fordítást, hogy kijöjjön a lényeg.
    Mert azért azt mégsem írhatták, hogy "lehetsz nagy és fürge"?
    Mert arra ordítóan NEM a válasz :)

    de persze good point...

    VálaszTörlés