A világot jelentő (szörf)deszkák

A Duna TV Bondi Beach-en forgatott tegnap, és hogy-hogynem én is épp arrafelé szörföztem, merő véletlenségből! :D Csináltak elég sok felvételt, néhányat rólam is, de nem vagyok benne biztos jól sikerültek. Mindenesetre most beszéltem az operatőrrel, aki megkérte, hogy ha jönnek vissza Gold Coastról egy hónap múlva, akkor hadd hívjon fel, és csináljanak még néhány felvételt.
Na, majd meglátjuk. Mindenesetre ha valaki kiváncsi, akkor február vége felé nézze meg a Világ kikötő c. sorozat aktuális epizódját Ausztráliáról, hátha talál benne ismerős arcot! :)

Ja, és majdnem elfelejtettem, hogy a karácsonyi bevásárlásnál a Westfield Plaza (az egész lánc egy magyar származású faszié) parkolójában rossz irányba kanyarodtunk, és véletlenül a valet-parkingba mentünk be. Azaz együtt partkoltunk a sok idióta luxusterepjárós tahóval, akik csak leadják a kocsit, majd amikor vége a bevásárlásnak, akkor a légkondis bőrfoteles váróteremben megvárják, amíg a kocsis előhozza nekik. Na, ilyen luxusvásárlásunk is volt :)

És végül álljon itt néhány fotó, amit a vadiúj, eBay-en 8 dóráért vásárolt csodálatos vízhatlan tok segítségével készítettem a coogee beach-i vízalatti világ rejtelmeiről:



5 megjegyzés:

  1. hát, lehet csak nekem nem jönnek át képek, de szerintem a 8 dollárt sem érte meg :)

    VálaszTörlés
  2. Mit kell bevenni hozzá hogy végül összeálljon egy képpé, mer' én érzem benne a potenciált...

    VálaszTörlés
  3. LSD-vel tökéletesek a képek. Még a hullámzás is teljesen átjön, sőt Mikit is látom, igaz 3 karja lett, és az egyikben vasvillát forgat :)

    Miki, ez egy kameravédő tok, ami megvédi a kamerát a víztől, vagy effektíve fényképezni is lehet beene (mármint azt látjuk, hogy lehet, de javasolt?). Nekünk is volt ilyenünk. A probléma az, (azon kívül, hogy a víznek meg az objektív előtt lévő levegőnek, a műanyagnak meg az üveglencsének is más-más a fénytörési együtthatója, és így eleve csak a kép közepe lehet éles), szóval szerintem kicsit hajlott a objektív előtt lévő műanyag rész, és az tovább torzít.

    Ami 8 dóráér' azért nem egy váratlan fordulat...
    de ha sikerült orvosolni, mi is láthatjuk azt, amit te :)

    VálaszTörlés
  4. Köszi Zsombi a fizikai továbbképzést! :) A probléma forrására amúgy én is rájöttem, a plexi nem hajlott, hanem úgy néz ki, mint a paplanom reggel :D Mármint otthon, mert itt még mindig a hálózsákkal takarózom :)) persze csak amikor annyira lehűl az idő, hogy szükség van takarózásra.
    Egyszó mint száz: sajnos úgy hiszem, hogy ez a tok nem fog hozzásegíteni gyönyörű vízalatti felvételek készítéséhez...

    VálaszTörlés