Ausztrál Tom

Ez Ausztrál Tom első ausztrál nyelvleckéje. Ő az "egyetlen ausztrál, aki magyarul tanul" Szerintem nagyon viccesen beszél, és ha kiváncsi vagy az igazi ausztrál akcentusra, itt megtanulhatod :) Van még amúgy vagy 15 új rész, mert a srác folyamatosan gyártja őket. Minden rész más helyszínen van, főleg Sydney-ben, úgyhogy láthatjátok hogy milyen környéken élek mostanában, ha már az én ergya videóimból ez nem igazán derül ki :) A legtöbb helyszínen én is voltam, pl. a 3. részben levő komppal szoktam én is Manly-be menni, a második részben levő mólón kajáltunk periékkel, stb.
A legjobb: Bendegúz és Boglárka!! :D



Jaaaaaj! :) Most mondta a Peti, hogy ismeri is a srácot! :D Találkozott itt is vele, és egy magyar ismerősének az edzője. Kicsi a világ :)

Most megnéztem még néhány részt, és ezeket a videókat szépen ki is fogom pakolni a blogra, mert tényleg tök jól bemutatja a dolgokat, meg vicces is.

2 megjegyzés:

  1. Húúúú baszki, ő nagyon beteg szegény...

    VálaszTörlés
  2. Már a tévében is volt. Itt: http://www.indavideo.hu/video/Ausztral_Tom_az_RTL_Klub-on

    VálaszTörlés