Baszki megint beteg vagyok!

De így legalább nem kellett sokat gondolkoznom a mai bejegyzés címén! :)
Úgy néz ki, hogy tegnapelőtt kaphattam egy kis napszúrást, az legyengített, úgyhogy tegnap megfáztam. Gyanús is volt már tegnap este fél 10-kor, hogy nincs melegem fürdőgatyában, papucsban a szabadban...

Ígyhát mára sok írnivalóm nincs. Ittam hat (6) teát, és megnéztem a Capote-t. Ha valaki szereti az érdekes, emberi témájú drámákat, még akkor is, ha elég lassúak, akkor az nézze meg mindenképp. Meg az is, aki szereti a gyönyörű fényképezést (mármint operatőri munkát), tényleg lenyűgöző a képi világ! Tudom, buzi-e vagyok.

Az operatőrről jut eszembe, hogy ezt még nem is írtam meg! A csávó, aki Bondi-on filmezte, ahogy szörfözünk, azaz az operatőr felesége opera énekes!!! :D Micsoda harmonikus pár! :)

Mégis találtam egy sztorit az emlékeim között! Leírom, hogy el ne felejtsem:
Csabi (from Bőny) mesélte, hogy a maláj csaj szobatársuk, aki amúgy rettenetesen idegesítő, feljelentette őt. Ki is jöttek a zsaruk a lakásra, a Csabit keresve, nevezetesen, hogy feljelentés érkezett, hogy Csabi a nemi szervét javasolta az illető hölgynek valamely vita keretében. Kérdeztem is, hogy ezért jöttek-e ki a rendőrök, és kiderült, hogy nem: Az igazi indok az volt, hogy az indiai srác kimosta a cipőjét, és a mosógépben minden ruha piros lett (gondoltam, hogy azért ez még nem elég indok) Nem bizony! A probléma ott jelentkezett, hogy amikor a másik magyar srác az építkezésre vett egy láncfűrészt, megpróbálták összeszerelni, aztán otthagyták az asztalon. Ezt meglátva csavaros eszű japónkban összeállt a kép: nemcsak hogy őt meg akarják a magyarok gyilkolni, és feldarabolni egy láncfűrésszel, hanem valakit már meg is öltek, azért csupa vér a fürdőszoba!!!! :))))) Komolyan, a legjobb forgatókönyvíró, ugye! Persze gyorsan rendezték a félreértést, és Csabiék problémája is egycsapásra megoldódott: a csajt néhány napos határidővel kirúgta a főbérlő.
Csabi persze hüppögött a főbérlőnek, hogy ez nagyon rosszul esett neki, és nem tudja hogy fogja kiheverni. (Nagyon vicces srác, kár hogy nem láttam az alakítását!) A főbérlő persze igérgetett fűt-fát (szép lányok lesznek a következő lakók - a frissen kirúgott maláj ribi helyére), de eddig semmi sem valósult meg.

Dejó, hogy nem felejtettem el ezt a sztorit!
A mai kép szóljon is hát Csabiról :) Mit kép?! Videó!!!! Csabi (lévén gáz- és vízvezetékszerelő is) megkapta a feladatot, hogy egy csövet zárjon le, hogy le lehessen vágni róla a csapot. Ez azt hiszem a harmadik alkalom volt az építkezésen, mind a három hasonló eredménnyel végződött! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése