I had the ride of my life

Kicsit Dirty Dancing-esen énekelve így írható le a mai szörfözés. Azaz nem is az egész, csak egy menet, ami tényleg olyan volt, mint amit látok akkor, amikor elképzelem, hogy szeretnék szörfözni. Majdnem teljesen a hullámra hasalva, majd visszakanyarodva, serpentine-ozva mint Axl. :) Több szót nem érdemel, de mindenesetre megint eszembe juttatta, hogy miért is vagyok itt...
Szóval ma mást nem is csináltam: reggel felkeltem 8-kor (!!) magamtól (!!) - ez is eléggé jól lefesti, hogy MENNYIRE falusi életet élek! :) Azaz: Nem járok bulizni, nem járok a városba, sehova. Csak szörfözöm, meg melózom néha, hogy ne haljak éhen. Épp így terveztem. Kellett néhány hónap, mire ez kialakult (napra pontosan 5, ha a mai dátumot nézem), de az a lényeg, hogy sikerült. Szóval felkeltem 8-kor, csináltam reggelit, aztán Andreával elmentünk Bra-ra. Ő részt vett egy privát szörf órán Stuwe-val, én meg szörfözgettem ügyesen. A csávó elég jónak tűnt, úgyhogy Bali előtt szerintem én is veszek tőle néhány órát, a túlélés érdekében. Andrea megint csinált fotókat, de megint nagy képzelőerő kell hozzá, hogy az ember elhiggye, hogy szörfözést lát. És persze csak akkor tudott lefotózni, amikor már kiértem a kisvízbe, ahol a hullámok is kicsit, úgyhogy az igazi szörfös fotók még mindig váratnak magukra. De persze köszönet neki a áldozatért (kevés unalmasabb dolog lehet mint szörföst fotózni...) Azért iderakok néhányat, mert mégis milyen dolog ez már!

Kisvíz 1.
Kisvíz 2.
Ha valakinek jó szeme van, ezen a pacán még azt is kiszűrheti, ahogy a bottom turn elején bedőlés közben megsimizem a hullám.
Bónusz kép: Ecce Homo! :)

1 megjegyzés:

  1. Wow... A pacán tök jól ráhasalsz a kanyarra, nagyon niiice. Te fejlődsz bro!!!

    VálaszTörlés