Too much rain over Paradise

Most beszéltem Rigler Mikivel, aki a Hilldependent túrákat szervezi, és azt mondta, hogy azért mennek áprilisban Balira, mert márciusban még monszun van, és az esők bemossák a dzsuvát a vízbe, amitől az embernek nincs kedve bemenni! Ennek nem örülök nagyon. :( Azt is mondta, hogy a profi helyeken viszont úgyis sziklás a part, úgyhogy ott nincs ilyen probléma! Én úgyis oda terveztem menni, majd meglátjuk, hogy menni fog-e, vagy két hetet a szobámban töltök szépirodalom olvasgatással! :)

4 megjegyzés:

  1. No rain, no rainbow, ez alap fatter :)

    VálaszTörlés
  2. De bölcs ez a Márk :) Mintha valahol már hallottam volna ezt a mondást :)

    VálaszTörlés
  3. Azé' ha csak a tengerparti vityillód teraszáról nézed a hullámokat két hétig koktélt szürcsölgetve Balin, én vhogy nem tudlak őszintén sajnálni... :D :D :D Persze azzal tudok azonosulni, hogy szörf nélkül rossz... :)

    VálaszTörlés
  4. A levegő és a víz hőmérséklete is 28 fok Balin általában, így az esőnek csak két hatása van a szörfre:
    1. Nem égek szénné a napon
    2. Sokkal kevesebb ember megy ki, nincs tömeg a lineup-on
    :)
    De azért én a napocskát se vetem ám meg! :)
    Persze mindehhez először meg kell rá keresnem a manit...

    VálaszTörlés