Ma

Elhatároztam, hogy ha nem is történik semmi túl izgis, akkor is bejelenkezem, csak hogy tényleg napló jellege legyen a témának. Szóval ma ügyesen elmentem egy eligazításra, hogy pontosan mit is fogok dolgozni a Big Day Out-on. Ez valami fesztivál, olyan mint a sziget, csak egy napos. Én este nyolctól fogok trógerkedni elpakolásilag, úgyhogy remélem hogy a Groove Armada későn lép csak majd föl, meg hogy Lilly Allen is valamerre arra lesz, ahol én. Szóval elmondták, hogy ne menjünk bedrogozva, meg hogy ne másszunk fel 40m magasra, és ne kössünk bele a biztonságiakba. Már hogy kötnék bele PONT a biztonságiba??? :D
Aztán meg szörföztem ügyesen, most meg hazajöttem, és magamra fújtam a fél tubus írixet, mert kisütött a nap, amikor azt hittem, hogy nem fog. Most meg égszakadás van, úgyhogy nézek is valami filmet, aminek semmi köze sincs amúgy ahhoz, hogy égszakadás van.
Hát baszki nem tudok keveset írni!
Na mindegy, itt a napi random kép:

Ezt főztem nemrég. Máááámor! - Mondták a többiek. Tényleg.

Kár hogy így utálok főzni...

5 megjegyzés:

  1. Laikusként inkább sütésnek tűnik... :)

    VálaszTörlés
  2. külön köszönet a képekért ;)

    VálaszTörlés
  3. Ezért nem kell meghízni, hanem maradni szépen kövérnek! :)

    VálaszTörlés
  4. Sebaj, aki főzni szeret, az mind ratyi.

    VálaszTörlés
  5. Meg fogsz lepődni, de én es mindég ezt mondom a többieknek (Peti, Peri), akik imádnak főzni!

    VálaszTörlés