Crowne Plaza Hotel

Ennek a bejegyzésnek is az lett volna a címe, hogy "ma", de rájöttem, hogy valahogy meg kell őket különböztetnem. Szóval ma. Ma pompás nap volt. Reggel felkeltem, a szemerkélő esőben elmentem a helyi nagy szállodába, a Crowne Plaza Coogee-ba, állásinterjúra. Kb. 10-szer jelentkeztem ide, mert gyalog 5 percre van a lakásunktól, menő hely, meg nyunyiban is ez a kedvenc szállodánk. Szóval felöltöztem szépen, megjelentem az interjún, lehengereltem őket ahogy kell. Már csak az kérdéses hogy a student visa, meg a hozzá tartozó max heti 20 óra munka mennyire gáz. De mindegy, király voltam, az a lényeg. Pedig rendes interjú volt, fél óra, külön csajszival, aki jegyzetelt a srác mellett, szituációs kérdésekkel, meg egyéb debilségekkel (hol látom magam 5 év múlva - erre természetesen van egy triviális válasz...) Mondanom sem kell, hogy nem reklámoztam nekik, hogy két hónap mínusz egy nap múlva indul a gépem Bangkokba... Az eredmény jövő hétre várható.

A szép épület ablakából interjú közben kikacsintgatva egyértelmű volt, hogy a rossz idő elég szép hullámokat hozott, úgyhogy hazaérve telefon Zolinak, irány Bondi! Mindketten ujjongtunk, hogy végre igazán fos idő van, és esik az eső, mert ilyenkor szinte senki nem szörfözik. Igazi weekend-warrior szörfösök, pfejj! Állítom hogy a legtöbbjüket jobban érdekli az időjárás, mint a szörf minősége. Szánalmas. Szóval elég jót szörföztünk, bár nekem ez már kicsit túl nagy volt, úgyhogy én elég jól paráztam is, meg estem akkorákat, hogy nem tudtam merre van a föl meg a le. Olyan esésem is volt, hogy leesve a deszkáról akaratomon kívül bodysurf-öztem kifelé a kb 2,5 méteres hullámmal kb 50 (!!) métert. Ez olyan 10 másodpercet jelent, amit magatehetetlenül, a vizen pattogva, iszonyú sebességgel kifelé haladva töltöttem. Aztán valahogy sikerült megállnom, és leúsznom, hogy elmenjen a szörny fölöttem.

Most meg épp hívott Csabi, hogy Mosman-ben, az építkezésen van meló, ha nem is tartósan, de egy napra :) 10 raklap csempe - aki fogott már csempés dobozt, tudja miről beszélek. Aki meg nem, hát... Mindegy, 150 dórá az 150 dórá.

Szóval minden csodás, esik az eső, fáj mindenem, és holnap 5-kor kelek, mégis...

Na milyen képet rakjak ki, milyen kééépeeeet? Legyen mondjuk ez:

EREDETI csabai szalámi ;) - az itt kapható kb. 5 különféle "magyar" szalámi egyike.

2 megjegyzés:

  1. Hi Mikööly,

    mi a Zusában szintén egy Crown Plazaban dolgoztunk. Van onnan fejléces papírom, ha szükséged lenne egy ajánlólevélre :)
    Illetve van egy 2003-as ajánlólevelem is, melyben kifejtik, hogy ha ismét arra járok szívesen felvesznek. Ezen csak a nevet kell kijavítani...

    :)

    VálaszTörlés
  2. :D
    Hát ez nagyon jó!! Pont azon gondolkoztam, hogy ha majd lelépek inet két hónap múlva hirtelen, akkor nem fognak nekem ajánlólevelet adni, pedig az még talájn egyszer jól jöhet. Nem baj - gondoltam - majd csinálok én egyet magam! De nincs fejléces papírom! :D
    Ez most nagyon úgy hangzik, mintha szopatnálak cinikusan, de esküszöK hogy így zajlott a gondolatmenet!!! :))

    VálaszTörlés