100.

Elérkeztünk a századik bejegyzéshez, WOOHOOOOO! :)
Még egyetlen blogom sem érte el ezt a szép kort, persze egy utazásom sem tartott 3-4 hétnél tovább...
Ide írhatnék valami velősset, vagy statisztikássat, de nincs kedvem, most jöttem vissza a strandról, meg egész nap melóztam, úgyhogy fáradt vagyok! De végre volt egy kis időm semmittevésre, és ezt találtam:

A királyné új ruhája
Aki még nem látta, és Sztálinvárosi, annak kötelező darab (és persze szatyorban él, hogy egy Sydney-i expat-től kell hallania a hírt). Erre vártam az elmúlt cca húsz évben (vigyázat, modoros-veszély!!), és most végre teljesült az álmom. Persze nyilván ilyenkor pont nem vagyok otthon :(
Ma este mindenki sétáljon ki szépen a Duna partra, és csodáljátok meg helyettem is, és mondjátok el, hogy élőben tényleg annyira jól néz ki-e a japán és magyar zászló a két hídfőn! Ugyanis mire én hazamegyek, már eltűnnek a zászlók :(
Na csók!

4 megjegyzés:

  1. Szia Miki!

    Most jövök a hídról, nagyon szép! Sajnálhatod, hogy nem láthatod élőben...

    VálaszTörlés
  2. Ezt honnan vetted, hogy ez a 100dik bejegyzes? A blogarchivumod szerint 95 post gyult ossze eddig. Vagy ez is olyan, mint a 30x150=6000?

    VálaszTörlés
  3. Egy satisztika neked azért mégis: több állandó olvasód van, mint nekem bármilyen.:)
    Nem láttam a hidat amúgy.

    VálaszTörlés
  4. Hát onnan veszem, hogy kiírja a BS. Bár abban lehet hogy benne vannak a nem publikáltak is? Nem tudom, de igazából mindegy is :)
    dZé-ke, hát sok hónapos kihagyást nem lehet egy hét alatt visszacsinálni ám! Elfelejtettem Szabi kínai közmondását a türelemről a makkról meg a moháról, ha valaki emlékszik, kommentelje mán be!

    VálaszTörlés