Állatos

Ma nagyon fáradt vagyok, pedig nem is volt annyira durva napom. Csináltam ebédet, most meg lefekszem aludni :)
Mindezt csak béna ürügyként írtam, hogy miért nem készül ma rendes bejegyzés. Viszont! Tudom, hogy sok az állatbarát az olvasók között, így kirakok náhány fotót, amit ma készítettem Mosman-ben, azaz abban a városrészben, ahol dolgozom.
Német inzultus: (Otthon jó sok pénzbe kerül egy ilyen, itt meg az utcán lehetne fogni akár kézzel is, olyan barátságosak.)

A térképen Ukrajna területére rajzolt láb:
Koppány, remélem örülsz! :)

A százlábúra sajna nem találtam szójátékot :(

Mivel már sok állatos kép összegyűlt, így azokat ebbe a külön albumba töltöttem fel, az állatbarátok örömére. Látogassátok rendszeresen, bővülni fog a képgaléria! De egyelőre kénytelenek lesztek megelégedni a mai fotókkal. Amúgy láttam két hatalmas zöld-piros papagájt is az utcában, de azokat nem tudtam lefotózni :(

Na csumpi!

Ja, és nagy örömünkre kíváló könyvelemzőnk, és nagyszerű kortárs költőnk, Könyvtáros Tezsvér újra blogol, kövessétek figyelemmel! (itt van jobbra a többi pajtás között). Meg itt is, butábbaknak. :)

Bónuszkép - Ilyen szép reggel az utca:

12 megjegyzés:

  1. Istenálgyameg jóember. Ja és több pókos képet!

    VálaszTörlés
  2. Ez az Ukrános tréfa asszem nem ért el idáig...

    VálaszTörlés
  3. Idáig elért! Nagy vagy, ég szerelme! ;)
    Leg UA-n :D

    VálaszTörlés
  4. Köszi az állatos képeket, állatok! Persze azonnal beindltak a reflexek, de látom a nevek nagyjából stimmelnek, így visszafogom magam :)

    Pénteken szörfös buli a 4bro-ban. Gyüsz?

    csá
    Joc
    from zsombi.com

    VálaszTörlés
  5. Úgy látom a Kakadu túl magas labda volt...
    Na nézzük a válaszokat a válaszokra: dZé: reméljük meg fog, pókot ma is fotóztam, de megint csak tigrispókot. De gyanítom lesz rá még alkalom :S
    Joci jobban kell sietned a felismeréssel, de még mindig ott a lehetőség a százlábú pontos meghatározására! :D
    Buliba meg alap, hogy megyek!

    VálaszTörlés
  6. A Kakdú nekem rögtön lejött, merthogy tudom, hogy az egy Sárgabóbitás Kakadu. Azt nem értettem, hogy a németek mikor mondják, hogy "Sárgabóbitás Kaka",
    de a Kaka-Du! az világos.
    :)

    akkor várunk a party-n!

    VálaszTörlés
  7. Miki baszki,
    a koalák kihalnak, te meg százlábúakat fényképezel! Azonnal eriggyé, aztán fotózd a kismackókat.
    Előbb olvasd el, hol vannak egyáltalán még:

    http://index.hu/tudomany/kornyezet/2009/11/11/kihalas_fenyegeti_a_koalakat/

    csá
    joc

    VálaszTörlés
  8. Köcsög koalák. Ebből is látszik, hogy az egész evolúció egy humbuk. Méghogy survival of the fittest! Az a fittest, amelyik ül a fán, folyamatosan be van lassulva az eukalipsztól, aztán ha nincs a kedvére való falat, inkább megdöglik? Na hagyjuk már!
    De most úgy látszik az evolúció észbe kapott! Jobb később, mint soha! :D

    VálaszTörlés
  9. Az első alkalommal még nem szóltam semmit, de most már nem bírom ki: neked vagy húgod, vagy nővéred van, esetleg anyukád súg, de azt erősen kétlem, hogy magadtól így fejben tartod a névnapokat!!! Nincs pasi a földön, aki megjegyezne kettőt is egy hónapban!!! Na jó, még talán azt hajlandó vagyok elhinni, hogy google naptárból puskázol....

    VálaszTörlés
  10. Erre gondolsz?

    http://index.hu/tudomany/2009/11/12/oriasjeghegy_sodrodik_ausztralia_fele/

    Szörfözz rajta, mint a pingvinek! ;)

    VálaszTörlés
  11. :) Nem, azt magyaráztam, hogy hol látom a névnapokat :) De vágom a jéghegyet, Gergő is küldte, és igyekszem, óvatosan vigyázok majd vele :P

    VálaszTörlés