Bizonyíték, nem ígéret!

Na nincs sok időm, mert nemsokára aludni kell, de azért írok néhány szót:
Andreával voltunk tegnap Bronte-n:
És hála neki, elkészültek az első szörfös fotók!!
Mivel ő nem beszél magyar, így leírhatom, hogy egyik szemem sír, a másik nevet, mert hát a fotók nem Moholy-Nagy-osak - hogy mást ne mondjak elég csak a "digital zoom" kifejezést megemlítenem ;) meg a hullámok sem voltak azért túl nagyok. De azért örök hála neki, mert volt hozzá türelme! Szörföst fotózni ugyanis nagyon unalmas, mert sokat kell várni, amíg a szörfösök csak várnak a hullámra a line-up-on, így:
Aztán meg ha véletlenül sikerül is egy hullámot elkapni, akkor is nehéz jó pillanatban fotózni. Még ez lett a legjobb, azaz talán az egyetlen, amit ki merek rakni :)
Van még néhány, de azok még ezeknél is gyengébbek :) Na mindegy, az legalább látszik, hogy nem a levegőbe beszélek, tényleg nem szórakozásból vagyok itt, hanem szörfözni! :)
A képekről látszik, hogy ez nem a szokásos beach-break (homokpad) hanem reef-break (szikla vagy korall). Ennek több jó és kevésbé jó következménye van:
- Munkás: a hullámok sokkal formásabbak, és mindig ugyanott törnek, kiszámíthatóbbak. A sziklákon növények nőnek, és mivel nincs homok, a víz kristálytiszta, így minden látható a víz alatt. Lélegzetelállító látvány a hullám elöl leúszni a sziklákhoz, hogy aztán végignézze az ember, ahogy elgördül a feje fölött a víztömeg. Kell vennem egy vízálló kemerát! KELL! Ráadásul ha az ember áll a deszkán, akkor látja az egész tenger feneket, mert a hullám felszíne általában sima. Na hát ezt meg sem próbálom szavakkal leírni.
- Lábfék: amikor az ember látja a sziklákat a lába alatt, és nem tudja eldönteni, hogy az, ami fölött éppen készül elmenni, 20 centivel van a víz alatt, vagy csak 5-tel, az mindenesetre életközeli (a fin-ek, azaz az uszonyok a deszkán kb. 15 centisek). Na ezt nem is folytatom, hátha VALAKI érzékeny a témára :D
Itt egy fotó amúgy arról, ahogy valaki más szörfözik ugyanazon a helyen (nem volt pofám nyúlni a fotót, de érdemes megnézni, ez egy szép fotó, nagy hullámmal)
Más: ma kb. 30 fok volt. A parton. Na én viszont a legtávolabbi faluban voltam, ahol kb. 40 fokos szél fújt. Ennél melegebbet csak Nevadában tapasztaltam! El sem tudjátok képzelni, milyen kibírhatatlan! Főleg most, hogy nálatok még légkondi sem kell, hogy 2 fok legyen! :D
Amúgy kocsit nézni voltam abban a porfészekben, itt a link a kocsiról, ha nem viszik el, akkor megvesszük mondjuk holnap. Jappán autó, na most mondd meg! :) Nem BMW! Dehát ez van, ezt kell szeretni! 3600ccm, kétszer annyi, mint Kis Miki motorja. Na ha lesz belőle valami, majd írok. Addig is cső!

7 megjegyzés:

  1. Plágium, címlopás, stb.!!!
    http://uton2009.blogspot.com/2009/08/bizonyitek-nem-igeret.html
    :)

    VálaszTörlés
  2. Hi Mikööly,

    azér' ilyen óccsó az az kocsi, mert a rossz oldalára szerelték be a kormányt!!!
    Vigyázz, nehogy átverjenekilyen ócska trükkel.
    csá
    Joc

    VálaszTörlés
  3. Koppány! Biztosíthatlak, hogy véletlen egybeesésről van szó. Amúgy is én csak közvetetten loptam tőled: Tőled az Old Spice lopott, én meg csak tőlük! :)

    VálaszTörlés
  4. Korábbi bejegyzésemmel csak igyekeztem jelezni, míly feszült figyelemmel követem, és részleteiben is tanulményozom kedvenc pajtás-blogom bejegyzéseit. :) Különben is, tőlem idézni nagyon menő. :)

    VálaszTörlés
  5. "The Ad you are looking for is no longer available but we found other ads that may match what you are looking for." Ezek szerint osszejott a kocsi vasarlas?

    VálaszTörlés
  6. Kocsit nem vettünk, mert valószínű hengerfejes volt :( De nem csüggedünk (csak kicsit), és keresünk tovább, előbb-utóbb lesz kocsi!

    VálaszTörlés
  7. Mint féjszbukon is láttad a linket amit csak Neked csak ma csakazértis küldtem: én szívesörömest olvasom a szörfös témákat mert Dorka bánatára önjelölt bazinagyhullám-vadász lettem, úgyhogy gyakorlatilag bármi ami lenyűgözőenk××vanagy és víztömeggel jár, az jöhet... én is csalódtam hogy nem találtam kocsit a link alatt, de már megelőztek a hatásos nyitásban úgyhogy mára ennyi.

    VálaszTörlés