Ma

Ma sok érdekes nem történt. Meló volt, tűző nap, most meg megint álmos vagyok. Valamelyik orvos (tényleg, boldog névnapot, Marcica!!! :) vagy gyógyszerész mondja meg, hogy miért vagyok álmos mindég!! Alszom minden nap vagy 7 órát, aztán délután már olyan kókadt vagyok, hogy csak aludni van kedvem. Még szörfözni se mentem ma. Meg tegnap se :( Úgyhogy mondjátok a mádzsikot!
Na néhány fotót csak felrakok!
Ez a csónak letáborozott az öbölben úgy fél napra, nem akart arrébb menni. Csabi azt mondja, hogy ez tuti Brooky, a barátnője hajója, aki épp őrá vár, hogy befejezze a sittrámolást, aztán mennek tovább. De én ezt nem hiszem, mert ez nem egy katonai konténerszállító, Brooky meg katona.
A teraszról figyeltük az eseményeket:
Közelebbről:
Vitorlásos tökrejó:
Nagy katamarán (ezt már a kompról fotóztam):
A komp, amivel járok haza, épp most kötött ki:
Fotóztam megint tigrispókot, ezúttal sokkal jobban sikerült:
A friss betonba meg beírtam ügyesen a nevem:
Kérdeztem a többieket, hogy melyik embert hívják Matt-nek. Azt mondták, a tulajt. Úgy látszik neki is tetszett az ötlet :D

3 megjegyzés:

  1. Lassan a pókos témáról átcsúszhatnánk monnyuk a kígyós irányba, mert így szegény Dzke kicsit unatkozik...

    VálaszTörlés
  2. Várjá,várjá! Te komppal jársz haza?? Hát ennél jobbat el sem bírok képzelni! Tejóég,mennyire irigyellek! Remélem, néha eszedbe jut, mikor a körúton araszoltál néhány órát... :) Messze a legviccesebb dolog veled vezetés közben telefonálni! :D

    VálaszTörlés
  3. :))) Gondoltam, hogy ez betalálós félmondat lesz! De hogy az igazat megvalljam: csak akkor megyek komppal haza, ha kedvem van hozzá! :D
    Igen, vezetés közben a nagyon hangos trágárság pszichikai módszerével harcolok a forgalom okozta stressz ellen! :)

    VálaszTörlés