Sydney Party Animals

Na elmentünk bulizni, ezúttal úgy igazából. Kezdem az elején.
Az úgy volt, hogy egész héten dolgoztam mint az igavonó barom, és voltam szörfözni is háromszor vagy négyszer, úgyhogy eléggé kifáradtam a hét végére. De nem csak hétközben keltem hajnalban, hanem most kivételesen szombaton is, csak azért, hogy kimenjek szörfözni ;) A szörf után már keztdem elég nyomorultul érezni magam a nemalvástól, úgyhogy megebédeltem, elmentem Andeával a kínai piacra, és vettem egy kapucnis pulcsit 15 dóráért hogy ne fázzak ha jövök haza a partról. A piacról meg kapásból indultam is Bankstown-ba, mert szombat éjjel is dolgoztam, ugye.

Itt már vagy harmadszor voltam, úgyhogy egyszerű dolgom volt, már kb. mindent tudtam fejből. Nem egy bonyolult dolog ez, azt kell mondjam. Meg arra is rájöttem, hogy van érzékem a témához. Valószínűleg mert mindenkivel kedves, illedelmes és időnként vicces vagyok. Úgyhogy általában komálnak a partikon a vendégek, és a nevemen szólítanak (esetleg átüvöltik a tömegen a nevemet, ha már eléggé feloldódtak) A Halloween már itt érződött, Heath Ledger - Joker sminkben, meg mindenféle egyéb jelmezekben láttam vendégeket megjelenni Robert 21-dik születésnapján.

Hazafelé az egyik kolléga elhozott kocsival félútig szerencsére, ezalatt négyszer aludtam el a kocsiban, csak arra ébredtem fel, amikor a rendőrnő megállított, hogy úgy mentünk át a sárgán, hogy az már váltott át pirosba. Mondanom sem kell, hogy éjszaka Sydney belvárosában a decibellel hajtott kocsik között ez a szürke kopott daewoo volt a legnagyobb veszedelem, el kellett hárítani. Aztán jött a busz, amin szintén elaludtam néhányszor, és kb. egyre már haza is értem, iszonyú durva hét volt.

Periék ekkor már hosszasan előkészültek az esti bulira, és mivel Halloween volt, én is úgy döntöttem, hogy megpróbálom a maradék összes energiámat beleölni egy tusolásba és taxiba beszállásba, aztán meg majd csak lesz valahogy! A taxi-ig sem jutottunk el egykönnyen, mert Perit meg akarta verni egy felháborodott ittas csaj, akit lefényképezett, ahogy totál készen táboroztak a fűben. :) Na taxi, irány a Three Monkeys,

ahova Peri meg én bementünk, Peti meg kint maradt, mert úgy döntött, hogy "eleget ivott már", ezért nincs szüksége bemenni. Ezt a bogarat szerintem a bejáratnál álló hegyomlás biztonsági ültethette el a fejében :)

Ekkor csatlakozott hozzánk Caroline is, az osztálytársunk, mert ő akkor fejezte be pont a munkáját a belvárosban. Úgyhogy immár négyen átmentünk a Cheers Hotel-be (itt valami debil adózási törvény miatt minden kocsmát hotel-nek hívnak -és tényleg hotelként is üzemel- erről akartam bejegyzést írni, de aztán mégsem írtam)


Erről a helyről azt kell tudni, hogy csak japók vannak az egész helyen (tényleg néhány kivétellel). Körbenézel, és amerre a szem ellát, csak ázsiai arcok, kb. mint az Orczy Plaza :) Hát ezt nem volt könnyű megszokni, de azt még kevésbé, hogy itt szó sincs ázsiai szubkultúráról, ami érdekes lehetne esetleg! Az összes japó wannabe feka volt, akik úgy próbáltak meg elképesztő feka mozdulatokkal táncolni a hip-hop-ra, mintha egyenes ági leszármazottjai lennének Snoop Dogg-nak. De nem. És kiderült, hogy nem csak vezetni nem tudnak, hanem mozogni se igazán. Szóval egy elég szürreális környezetben buliztunk úgy egy-másfél órát. Egyébként a végére a zenék is megjavultak, és előkerültek az igazi japó menőcsávók, akik már nem a nigga majmolást nyomták, hanem valami egészen egyedi utánozhatatlan rángatózást, ami a sokadik sör után már kifejezetten menőnek tetszett! :) Meg persze utánzohatatlan a mindenféle zenére tízen, húszan eggyüt kántálás, mintha valami Kusturica filmben lóbálnák a kalasnyikovokat... Egy idő után aztán ez sem volt elég szórakoztató, úgyhogy elindultunk hazafelé.

Mi hárman az Oxford street felé mentünk haza, úgyhogy természetesen kihagyhatatlan volt, hogy benézzünk ott az egyik legendás bárba. Erről az utcáról azt kell tudni, hogy elsőre csak csak egy normális forgalmas útnak néz ki, de az utcában kb. egy kilóméteren keresztül csak buzibárok vannak egymás után szépen sorban (meg persze jelmez-, és egyéb ilyen-olyan boltok, hogy mást ne mondjak). Ez azért vicces, mert az utca amúgy is úgy néz ki minden este, mintha jelmezbál lenne. Próbálok valami fotót keresni. Na, meg is van, hehe. Ilyeneket minden nap látunk a buszról hazafelé menet:

Szóval köztudottan a buzibárokban vannak a legjobb zenék, és a legjobb bulik, úgyhogy ideje volt ezt személyesen is kipróbálni a Colombian Hotel-ben (amúgy a honlapjuk is a legjobb, klikk a képre):

Hát, nem mondom, hogy komfortosan éreztem magamat az elején a sok homeopátiás között, meg egy kicsit szokatlan volt úgy bulizni, hogy kigyúrt kopasz bajszos emberek bikinifelsőben táncoltak méterekre tőlünk :))), de aztán a végére (meg egy L.I. jegestea segítségével) tényleg beigazolódott, hogy itt jó a zene, és hangulat is hatalmas. Ide tényleg mindenki bulizni jár, nincs meg a vagy-nőzünk-vagy-bunyózunk fíling, mint a Pokolban. Volt egy-két csávó, aki ismerkedni szeretett volna, de nem volt kellemetlen félreértés belőle, mert ezek a népségek valami félelmetes sebességgel levágják valahonnan, hogy nem vagy buzi. Nem is értem, komolyan. X-akta. Nemúgy a hetero lányok, akik mind azt hitték, hogy mi is odavalósiak vagyunk, így teljesen felszabadultan bókolhattak kifelé menet, hogy milyen helyes vagyok :D Természetesen jólesik a dicsérő szó, még ha közben full buzinak néznek is! :D

Aztán már reggel 5 felé irány a buszmegálló, egy kb. egy óra várakozás a buszra, ami végül nem állt meg! Ekkor azt hiszem az összes általam ismert trágár kifejezést sikerült besűrítenem egy mondatba. Kétszer. Na mindegy van taxi is a világon, úgyhogy 20 perc múlva már az ágyban feküdtem.

Szóval nem volt rossz buli (főleg magyar viszonylatban) de azért nagyon hálás vagyok, hogy a kötelező "Sydney-ben bulizunk Halloweenkor, és ázsiai meg buzibárba is elmegyünk" kört letudtam, és most megint nem kell mennem bulizni remélhetőleg hónapokig :)

7 megjegyzés:

  1. Végre egy partyzós történet... A legutóbbi házibuliból (bring your own boobs :) nem derült ki sok dolog utólag a blogon... what happened there bro?

    Viszont Bandival és Ivánkóval tegnap találtunk egy elképesztően jó partyhelyet Budapesten. Nem is értettük, hogy lehet ilyen hibátlan itt Sztálinvárosban. Ivánkó belépett és annyira ledermedt, hogy még 3 CubraLibre sem oldotta fel. Bandi szerencsére már nem szomjasan érkezett, viszont még nagyobb szerencsénkre itt nem volt villanyoszlop, vagy bármi más, ahova felmászhatott volna... bár tény, hogy a lányok a bárpultra felmásztak táncolni... és onnan locsolták a páleszt...

    VálaszTörlés
  2. Ja, és köszi a direktmarketinget... az analytics szerint máris ömlenek hozzám az olvasók tőled :)

    csumpex

    VálaszTörlés
  3. Ugy latszik nem en vagyok az egyetlen, aki hianyolta a partyrol a beszamolot :)))

    VálaszTörlés
  4. nagyon ügyes vagy, hogy erőt vettél magadon! Persze ezt pesten soha nem tennéd meg, dehát ebből is látszik,kik az igazán fontosak neked!
    Viszont azt részletezd már kérlek, hogy egy buzibár küszöbét hogyan sikerült átlépned és az első 10 percben mit éreztél.
    Bámulatosan nyitott ember vagy, bámulatosan!!

    Ezeknek pedig nyilván nem lehet hinni jó bulihely ügyben. Tudod milyenek, mutatsz nekik két jó mellet és máris elájulnak... Majdmegnézeménazt!

    VálaszTörlés
  5. brusyka szempontjából offtopic:
    kéretik megmondani a sztálinvárosi JÓ bulihely nevét
    ksözönöm.

    VálaszTörlés
  6. Egy pár dolog:
    1. Emlékezem én még hogy majdnem pofán lettem baszva a blogtulaj által vala, egy hasonló busz elmegy hajnalban mellettünk sztori kapcsán (persze ennek a vége nem taxi hívás lett, hanem Margit-szigeten hóval borított padon alvás megkísérelése...)
    2. CSBV
    3. A hely neve 4Bro, a Mom mellett, okt. 30-án nyitott, és az összes szörfös oda jár, nyilván menő... :D
    4. Voltak csajok is??? Azt hittem csak a zene volt óriási és azért maradt szép emlék... nahát!!!
    5. Egy extra: George M, napjaink (radio 1-es) slágerei közé egyszer csak beékelődött egy mondat:
    DJ says: "Ne feldekezzünk meg arról, hogy szombaton volt Bud Spencer 80. szülinapja..." mire lement a The Fantastic Oceans - Movin' Crusin' c. száma, abszolút respect, és mindenki bulizott rá és énekelt!!!! Lehet szar a hely????

    VálaszTörlés
  7. 4Bro nyilván faja, olvastam én is FB-on, hogy megnyitottak a srácok, majd én is lecsekkolom ha hazaérek. Ezek szerint volt két jó mell is ott, nem csak szörfösök? :) A Spencer/Hill tribute meg fenomenális!!
    Bindike! A blogtulaj emlékezete szerint ott és akkor nem csak trágárkodás esete forgott fenn. Vala. :) Mindenesetre azt még az unokáidnak is mesélni fogom, az tuti! :D
    A buzibárban csajok is voltak, Periék már csomószor voltak, és ők mondták hogy csak ott lehet bulizni, úgyhogy predesztináltak voltunk a látogatásra. Az első tíz perc eléggé para volt, nem nagyon mertem körbenézni :) Még jó, hogy összefutottam Long Island barátommal, aki segített átlendülni a szűklátókörűségemen! :D

    VálaszTörlés