Szörfös

Milyen volt az első napod shortboarddal, Miköőly? - Kérdezhetné a kedves olvasó. Erre én azt válaszolnám:
Ha azt nézem, hogy nemcsak hogy már első alkalommal (ha nem számítjuk a 2007-es próbálkozást Hawaii-on) felálltam a shortboardra, de még volt két jó menetem is, az egyik kifejezetten hosszú, és pörgős, akkor azt mondom WOOHOOOO!!!!! :) Apropó - erről megint nem készült fotó - Te, ez kezd gyanús lenni!! :)
Ha azt nézem, hogy alig bírok járni, és mindenhol sebek vannak rajtam, akkor azt mondom: vegyes. Nem szívesen rinyálok, de konkrétan be kellett vennem egy Algoflexet úgy megzúztam a lábam. Zsuzsi, ez a jó gyóccer erre?
Szóval ez a nagy hír mára: shortboardoztam! Úgyhogy A Cár Atyuska már nyugtalanul alszik, érzi hogy nemsokára puccs következik, egyre erősebb a trónkövetelő. Magyarul 1-2 héten belül veszek egy shortboardot. (Aki nem tudja mi a különbség a longboard és a shortboard között, annak legyen elég, hogy sokkal nehezebb hullámokat elkapni ez utóbbival, meg rajt maradni is) A kérdéses bérelt darab egy 6'4-es deszka volt 4 finnel, mindegyik pengeéles, úgyhogy jól össze is kaszabolt.
Íme:
Az eseményre Manly-n került sor, ami a központból fél óra komppal, és ami mint utóbb kiderült, az Ausztrál szörf bölcsője, és ide tényleg mindenki a szörfért jön. Főleg most, amikor a Manly Festival of Surfing rendezvény van: versenyek, rendezvények, játékok, szörfös lakókocsi kiállítás, ilyesmi. De annyira sokat nem érdemes beszélni a témáról, inkább felrakom Picasa-ra, azt majd kommentelek ot.
Ide kattintva nézhetitek meg a képeket.

Bónusz kép: A boltban vettem waxot a deszkára, és teljesen érthetetlen módon nem vettem észre, hogy ez most még nem használható, mert ez meleg vízre van, most meg még csak 19 fok körüli a víz!! Talán valami elterelhette a figyelmemet, de vajon mi lehetett az???

7 megjegyzés:

  1. A Smaller Harder Nipples felirat a dobozon (jó 10 percbe telt, mire észrevettem, hogy feliratok is annak rajta :)... szóval a SHN felirat az a gyártócég neve?

    Mert akkor oda jelentkezek marketingesnek MOST

    :)
    Jocc

    VálaszTörlés
  2. De hisz Te is tudod, hogy az jó gyógyszer arra! :) Azért köszönöm a kérdést! :) De látom jegeled, amiért külön jár a piros pont. Persze pihentetni kellene, de ezt már csak félve jegyeztem meg...
    Ha van néhány feles dórád, akkor vegyél valamilyen diclofenac tartalmú kenőcsöt (pl. Flector ilyen itthon), az még jobb, adnak vény nélkül, és elvileg nem is kerül sokba.

    ÉS VIGYÁZZ MAGADRA, AZ ÉG SZERELMÉRE!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Sportolás közbeni képed nincs?
    Nem nagyon találtam a kollekció elemei között...
    :)

    cupppp

    VálaszTörlés
  4. Én vagyok az ég szerelme!
    Hugi, ez a mondat elkerülte a figyelmedet? - "Apropó - erről megint nem készült fotó - Te, ez kezd gyanús lenni!! :)"
    :D

    VálaszTörlés
  5. Szakmai kérdés... A duck dive ment, vagy az is nehéz élőben????

    VálaszTörlés
  6. Hát nem akarlak elkeseríteni, remélem te ügyesebb vagy mint én! :) Végülis volt olyan hogy sikerült rendesen. Egyszer! :))
    De amúgy az az igazság, hogy az is iszonyú fárasztó, úgyhogy ha olyan helyen vagyok ahol leér a lábam, akkor inkább próbálok átugrani a hullám fölött deszkástul, hogy ne fáradjak le. De azért nem olyan gáz. Meg hogy jobb hírt is közöljek: a 7'2 után nem sokkal nehezebb a 6'4. (Mondjuk ebben benne van az is, hogy a 7'2-vel már féligmeddig shortboard-os take-offokat kell nyomni, hogy elinduljon)

    VálaszTörlés