Nem ír a köcsög!

Ja, nem. Igaza van Koppánynak, ergya vagyok nagyon :S
Lenne egy csomó mindent írnom, csak lusta vagyok, meg inkább hasznos dolgokat csinálok :)
Pl. most jöttem haza egy elég dekadens reklámcéges karácsonyi partiról, ahol penszérkedtem, ha lesz erőm, megírom majd.
Bindi, az egyik board bizony A Cár, a másik Caroline-é, ami hónapok óta ott porosodik...
Ma kellett volna elmennem a Trónkövetelőért, de közbejött meló. Majd holnap elmegyek érte, aztán lefotózom mint a állat.
Detti: Funnel web spider-t még nem láttam a fürdőszobámban, de a youtube szerint elég sokan láttak itt Sydney-ben, úgyhogy ami késik, nem múlik. Ha érdekel a téma, nézd meg wikipedia-n, vagy youtube-on, kivéve ha akarsz még aludni a héten... :)

2 megjegyzés:

  1. Köszi a tippet. Durva nagyon! Remélem lesz szerencséd elkerülni!!!

    Trónkövetelővel növekedett végül a deszkák száma? Várjuk a pincérkedős bejegyzést is, nem csak a szöööööörföööööset!!!

    VálaszTörlés
  2. Még mindég nem sikerült nyélbe ütni, megint nem veszi fel a telefont a jány.
    Az az igazság, hogy a nőknek kéne valami extra szolgáltatás a mobil mellé (pl. odaláncolni a nyakukhoz), mert egyébként teljesen értelmetlen. Tisztelet a kivételnek! Persze nincs kivétel..

    VálaszTörlés