Kűggyé má fotót magadról!

Az meg már milyen, hogy én itt töltöm a fiatalságomat a gép előtt, ínhüvelyemet nem kímélve, te, Kedves Olvasó, meg ingyé letöltöd a sztorikat, azt nem töltesz fel semmit. Egy normális torrent site-ról már bannelve lennél for good! Fektetem bele az energyt, leírok minden unalmas részlet, hogy mi történik velem, aztán én meg nem tudok semmit hogy mi zajlik otthon, ki alakult már át zombivá, vagy növesztett hajtásokat.
Szóval, ha ezt olvasod, szerzői jogi törvényekben leírtak szerint köteles vagy fotót küldeni magadról, meg akár még bármi másról is, ami engem érdekelhet. Meg sztorit is lehet hozzá két sorban rittyenteni ám!
Nemérdekelanyomorod, kűdd a fotókat! (ha az "ez nem nekem szól, biztos csak a haverjainak" gondolat bármely formája felmerül a kis buksidban, akkor nagyon nagyon tévedsz!)
üdvözlettel,
Miköőly K.A.Ú.

NE LAPÍTS, FIGYELLEK MOST IS!!!

4 megjegyzés:

  1. Akkor jogot mindenkinek, hogy írhassunk és tölthessünk a blogra!
    Jelige: Szemetet szemetér'! ;)

    VálaszTörlés
  2. No. Nincs jogotok semmihez, csak fotót küldeni nekem, nem egymásnak szerteszét a világba! :)

    VálaszTörlés
  3. M.K.A.Ú.

    Miköőly, a Kedves Aranyos Úttörő

    (Azt kihagytad, hogy akinek nem inge ne vegye magára. Nekem pl a te blogod volt az inspiráció, hogy én is úttörő blogos legyek. És mostanában a kommentek is szép számmal szaporodnak, szóval annyira nem lehet szar a helyzet)

    VálaszTörlés